آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ (بارندگی و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ آلودگی هوا و بارش برف و بارندگی شدید و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه آلودگی هوا و تشدید بارندگی ها در برخی شهرها و استان ها احامال تعطیلی ادارات فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ پیش بینی میشود. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی ادارات فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل و سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ (بارندگی و سیل)

تعطیلی ادارات شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ و اخبار وضعیت تعطیلی ادارات فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت بارندگی و آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ (بارندگی و سیل)

ایا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ادارات و بانکها تعطیل است

باتوجه به تعطیلات نوروزی و به دلیل قرارگیری بین جمعه ۱۰ فروردین و یکشنبه ۱۲ فروردین و روز دوشنبه روز طبیعت و سیزده بدر، احامال تعطیلی ادارات روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ پیش بینی میشود. تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی ادارات در روز شنبه (۱۱ فروردین ۱۴۰۳) صادر نشده و قرار بر این است اگر برای تعطیلی ادارات و بانکها در روز شنبه ۱۱ فروردین ماه جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود، نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

منابع خبری تعطیلی ادارات شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ را تکذیب کرده و نوشتند خبرهای ایا شنبه تعطیل است ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ادارات و بانکها شنبه یازدهم فروردین بین التعطیلی صحت ندارد و تعطیل نیست. اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

مناسبت پشت سر هم روزهای یکشنبه و دوشنبه و تعطیلی جمعه باعث شده تا در فضای مجازی خبر ایا شنبه تعطیل است ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ادارات و بانکها تعطیل است یا خیر داغ شود. از طرفی تشدید بارندگی در کشور باعث شده خبر تعطیلی ادارات و بانک ها در شبکه های اجتماعی خانواده ها و کارمندان پیگیر اخبار تعطیلی ادارات باشند. در حال حاضر فردا هیچ اداره و بانکی تعطیل نیست.

تعطیلی ادارات شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ بین التعطیلی مشخص شد

برای تعطیلی ادارات در روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعاتی دیگر تصمیم گیری خواهد شد. در حال حاضر ادارات و بانکها فردا شنبه تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

به گزارش هواشناسی در کشور بجز استان خوزستان بین ۱ تا ۴ درجه افزایش دما نسبت به روز قبلش خواهیم داشت همچنین شنبه ۱۱ فروردین در برخی نقاط استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه ۱۲ فروردین در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد. شنبه (۱۱ فروردین) در سواحل خزر بین ۱ تا ۵ درجه کاهش دما و در شمال‌شرق شرق، جنوب‌شرق بین ۱ تا ۳ درجه افزایش دما نسبت به روز قبلش خواهیم داشت، در باقی نقاط تغییرات خاصی نداریم. یکشنبه (۱۲ فروردین) در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد. در سواحل خزر بین ۱ تا ۵ درجه کاهش دما و در شمال‌شرق شرق، جنوب‌شرق بین ۱ تا ۳ درجه افزایش دما نسبت به روز قبلش خواهیم داشت، در باقی نقاط تغییرات خاصی نداریم.

آب و هوای شهرها فردا

🔹️شنبه (۱۱ فروردین) در سواحل خزر بین ۱ تا ۵ درجه کاهش دما و در شمال‌شرق شرق، جنوب‌شرق بین ۱ تا ۳ درجه افزایش دما نسبت به روز قبلش خواهیم داشت، در باقی نقاط تغییرات خاصی نداریم.

🔹️یکشنبه (۱۲ فروردین) در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد. در سواحل خزر بین ۱ تا ۵ درجه کاهش دما و در شمال‌شرق شرق، جنوب‌شرق بین ۱ تا ۳ درجه افزایش دما نسبت به روز قبلش خواهیم داشت، در باقی نقاط تغییرات خاصی نداریم.

نظرات