بیوگرافی شهید بهروز واحدی سپاه قدس +‌نحوه شهادت بهروز واحدی و سوابق

6

بیوگرافی شهید بهروز واحدی سپاه قدس +‌نحوه شهادت بهروز واحدی و سوابق

شهید بهروز واحدی عضو سپاه قدس و شهید مدافع حرم سه شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳ به علت حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید. شهید بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج متولد کرج بوده و یک فرزند ۲ ساله از ایشان به یادگار مانده است. نیروی سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج از سوابق ایشان می باشد. ادامه بیوگرافی شهید بهروز واحدی کیست و همسر و فرزندانش و عکس و سوابقش و علت و نحوه شهادت بهروز واحدی را در مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی شهید بهروز واحدی سپاه قدس +‌نحوه شهادت بهروز واحدی و سوابق

بیوگرافی شهید بهروز واحدی

بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج متولد کرج بوده و یک فرزند ۲ ساله از ایشان به یادگار مانده است. نیروی سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج از سوابق ایشان می باشد.

زندگینامه شهید بهروز واحدی و همسر و فرزندان

زندگینامه شهید بهروز واحدی و همسر و فرزندان

شهید بهروز واحدی (Behrooz Vahedi) متولد کرج و از نیروهای سپاه قدس بود. شهید دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود. او یکی از بسیجیان حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که سه شنبه ۷ فررودین ۱۴۰۳ بر اثر حملات اسرائیل به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

شهادت

بهروز واحدی، مستشار البرزی سپاه پاسداران در دیرالزور سوریه هفتم فررودین ۱۴۰۳ در منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید. مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم، شهید واحدی، عصر روز چهارشنبه هشتم فروردین در معراج الشهدای تهران با حضور خانواده و همرزمانش برگزار شد.

«شهید واحدی» اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ است که در حمله ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید

عکس شهادت بهروز واحدی

روابط عمومی سپاه البرز اعلام کرد : پاسدار بسیجی بهروز‌واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.
بنا بر روایت فارس ، این شهید والامقام بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

شهید بهروز واحدی کیست

پیکر شهید «بهروز واحدی» در روز جمعه ۱۰ فروردین ماه پس از اقامه نماز جمعه در کرج تشییع و در امامزاده حسن (ع) تدفین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز‌واحدی» امروز چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) و نیز فردا پنج شنبه ۹ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ از مقابل حوزه ۱۱۷ بسیج شهید صدوقی واقع در بلوار هفت تیر برگزار می‌شود.

مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید واحدی نیز در روز جمعه دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده می‌شود.

همسر و فرزندان شهید بهروز واحدی

از همه مردم شهیدپرور البرز دعوت می‌شود در مراسم این شهید والامقام شرکت کنند؛ حضور باشکوه آنها موجب آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده وی و نیز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

فیلمی از حضور شهید «بهروز‌واحدی» به همراه فرزندش در روضه حضرت علی اصغر (ع) در شبکه های اجتماعی وایرال شد. همزمان با انتشار خبر شهادت «بهروز واحدی» از رزمندگان جبهه مقاومت، فیلمی از وی در شبکه‌های اجتماعی درحال بازنشر شدن است که این شهید والامقام در آن همراه با فرزند خردسال خود در مجلس روضه حضرت علی‌اصغر (ع) حضور پیدا کرده است.

بیوگرافی شهید بهروز واحدی

واکنش ها

ای عزیز دُردانه شهید ببخش ما را که پدر عزیزت به خاطر امنیت ما شهید شد اما یک عده قدر امنیت را نمی دانند🥺

**********
به بچت میگیم ، بابات قهرمانمونه :)🖤

**********
« بدانید جمهوری اسلامی حرم است… »
مدافع حرم کاری نمیکنه جز دفاع از وطن

*******
ماموریت پاسدار اسلام بهروز‌واحدی به پایان رسید، شهید شد…
خوش برگشتی به وطن ،، هر چند بی‌جان ..!

*********

بدونید برای اینکه ما امنیت داشته باشیم هستن بچه هایی که از باباشون فقط شنیدها دارن

6 دیدگاه در “بیوگرافی شهید بهروز واحدی سپاه قدس +‌نحوه شهادت بهروز واحدی و سوابق

  1. آلاله گفت:

    سلام و درود بر تو ای عزیز سفر کرده ای شهید والامقام شهید واحدی عزیز

  2. آلاله گفت:

    درود خدا بر روان پاک شهیدان راه حق خوشا به سعادتشان ای کاش می شد بنده حقیر هم گزینش شوم برای مجاهدت و شهادت

  3. علی جعفری گفت:

    سلام درود خدا بر شهدای مدافع حرم مخصوصا شهید واحدی وشهدای سفارتخانه ایران در سوریه

  4. حسن گفت:

    چرا امروز که سردار زاهدی وچندتن دیگه که شهید شدن خبره شهادت شهید واحدی رو میدین چرا همون روز شهادتش این خبر ندادین گفتین پنهان کاری کنیم

  5. داود فولادی گفت:

    ما عادت کردیم به شعار های پوچ و توخالی واسه انتقام جفت حفت دروغ مالیاتم که نمیخواد بدین بسه واسه انتقام

  6. عبد گفت:

    هعی خداا

نظرات