بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید

0

بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید

بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت معین شاهچراغی می باشد. معین شاه چراغی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد دهه ۷۰ در تهران است که در نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت بازی کرده است. او از بازیگران جوان تازه کار تئاتر بوده و بتازگی در سینما و تلویزیون ایفای نقش می کند.

دانیال در سریال جنگل آسفالت

معین شاهچراغی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد دهه ۷۰ در تهران است. او یکی از بازیگران جدید سینما و تئاتر ایران است که با بازی در سریال جنگل آسفالت و سریال قورباغه به شهرت رسید. وی در نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت ایفای نقش کرده است. این بازیگر از سال ۱۳۹۶ وارد بازیگری شده و تاکنون در فیلم مغزهای زنگ زده و سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در نقش سعید دیده شده است.

بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت

قروباغه و جنگل آسفالت جزء اولین آثار هنری وی می باشد که در دومین تجربه بازیگری‌اش در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید. جنگل آسفالت یک مجموعهء تلویزیونی به کارگردانی پژمان تیمورتاش است که در سال ۱۴۰۲ از شبکه نمایش خانگی پخش گردید.

اسم واقعی دانیال در سریال جنگل آسفالت

سوابق

معین شاه چراغی در نقش دانیال در سریال جنگل اسفالت بازی کرده بعد از بازی در سریال قورباغه در سریال جنگل آسفالت در نقش دانیال بازی کرده و تجربه‌ای متفاوت در این سریال کسب کرده است.

معین شاهچراغی بازیگری را از تئاتر در سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و تاکنون در نمایش های و خداوند هایم را فراموش کرده است به کارگردانی هامون سیدی و تهیه کنندگی هومن سیدی ایفای نقش کرده است. او با بازی در مغزهای کوچک زنگ زده وارد سینما شد.

بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید

آقای شاه چراغی در سال ۱۳۹۵و ۱۳۹۶ سال پرکاری برای این بازیگر در عرصه بازیگری را گذراند. وی در فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده و سریال قورباغه خوش درخشید. او همچنین تهیه‌ کنندگی نمایش موتورخونه را نیز بر عهده داشت است. این نمایش با رویکردی اجتماعی قصه‌ای در دل روزهای بمباران دهه شصت را در فضایی کمدی روایت می کند. از مهم‌ترین آثار معین شاه چراغی می‌توان به بازیگری در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده اشاره کرد. معین شاهچراغی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم معین شاهچراغی در این سال، بازیگری در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی محسوب می‌شود.

بیوگرافی بازیگر نقش دانیال در سریال جنگل آسفالت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هنری دانیال در مجموعه جنگل اسفالت بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده بوده است. معین شاهچراغی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ فیلم مغزهای کوچک زنگ زده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با هومن سیدی همکاری داشته است. معین شاهچراغی توانست با بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند.

منابع: گرداوری در حرف تازه و منظوم

نظرات