جدیدترین مدل های نیم تنه مجلسی زنانه و دخترانه شیک و زیبا ۱۴۰۳ + راهنمای خرید

0

نیم تنه مجلسی زنانه : دختر خانم ها و بانوان زیادی هستند که دوست دارند در مجلس ها بدرخشند و استایل شیکی بزنند و لباس های زیبایی بپوشند از جمله این لباس ها نیم تنه هست. همراه ما باشید.

نیم تنه مجلسی زنانه

جدیدترین مدل های نیم تنه مجلسی زنانه و دخترانه شیک و زیبا ۱۴۰۳ + راهنمای خرید

نیم تنه از جمله لباس های زیری به شمار می رود که مخصوص خانم ها بوده و عمدتا توسط دختران جوان مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش ها با مزیت هایی که دارند توانسته اند محبوبیت بسیار بالایی به دست آورده و افراد بسیاری را ترغیب سازند تا از آن ها استفاده کنند.

نیم تنه مجلسی

نیم تنه ها انواع مختلفی دارد مانند زیپ دار،فانتزی و… که در ادامه به آن ها می پردازیم :

نیم تنه فانتزی :

معمولا این نیم تنه ها دارای تزیینات زیادی می باشند. روی نیم تنه فانتزی دخترانه از مهره و منجوق استفاده شده است. معمولا هم از پارچه هایی استفاده می کنند که حالت تور دارند. پارچه هایی مثل گیپور و حریر از جمله پارچه هایی هستند که برای تولید این نیم تنه ها انتخاب می شوند. در نیم تنه های فانتزی معمولا از جک یا فنر برای خوش ایست بودن آن ها استفاده نمی شود. به همین علت خیلی راحت تر از نیم تنه ورزشی و نیم تنه اسپرت هستند. بند های این نیم تنه بیشتر باعث زیبایی این لباس می شود تا کاربردی باشد. در برخی از موارد طراحان بند های این نیم تنه را برای دور گردن طراحی کرده اند. این طرح ظاهر زیبایی به نیم تنه فانتزی زنانه می دهد.

انواع نیم تنه دخترانه

نیم تنه مجلسی

نیم تنه مجلسی دخترانه در انواع مختلفی تولید می شود. برای مثال این نیم تنه ها در مدل آستین، مدل یقه، طراحی کلی نیم تنه و در مدل پارچه ای که برای ساخت آن استفاده شده است باهم متفاوت می باشند. اما چیزی که در این نیم تنه ها قابل مشاهده است، این لباس به طور کامل ناحیه ی شکم را پوشش نمی دهد و بخشی از شکم دیده می شود. بهتر است نیم تنه های مجلسی را در مجالس و دورهمی های خودمانی و تولد ها استفاده کنید. برای تولید این نیم تنه ها از پارچه هایی مثل ساتن و ریون یا حریر استفاده می شود. البته نیم تنه های مجلسی نیز مانند سایر نیم تنه ها در طراحی قسمت شانه، دارای دو مدل با بند های نازک و بند های پهن می باشند. برخی سعی می کنند این نیم تنه های مجلسی را همراه با شلوار یا دامن ست آن خریداری کنند.

نیم تنه دخترانه

مدل های نیم تنه مجلسی

نیم تنه مجلسی شیک

راهنمای خرید نیم تنه

نکات خرید نیم تنه مجلسی

قیمت نیم تنه مجلسی

نیم تنه فانتزی

همراه ما باشید

نظرات