آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ (بارندگی و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ آلودگی هوا و بارش برف و بارندگی شدید و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه آلودگی هوا و تشدید بارندگی ها در برخی شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل و سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ (بارندگی و سیل)

تعطیلی ادارات چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ و اخبار وضعیت تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت بارندگی و آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات فردا چهارشنبه 8 فروردین 1403 (بارندگی و سیل)
ایا چهارشنبه ۸ فروردین ادارات تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی ادارات در روز چهارشنبه (۸ فروردین ۱۴۰۳) صادر نشده اگر تا ساعاتی دیگر برای تعطیلی ادارات و عدم تعطیلی ادارات فردا ۸ فروردین ماه تصمیم گیری شود، نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. منابع خبری از احتمال تعطیلی ادارات چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ به دلیل بارندگی شدید خبر دادند و نوشتند اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تشدید بارندگی در کشور باعث شده خبر تعطیلی ادارات و بانک ها در شبکه های اجتماعی خانواده ها و کارمندان پیگیر اخبار تعطیلی ادارات باشند. در حال حاضر فردا هیچ اداره و بانکی تعطیل نیست.

وضعیت تعطیلی ادارات اهواز و خوزستان چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

برای تعطیلی ادارات اهواز و کارون و استان خوزستان فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعاتی دیگر تصمیم گیری خواهد شد.

روزگذشته بنا بر تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان با توجه به شرایط جوی ادارات اهواز و کارون به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها تعطیل شد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

به گزارش هواشناسی سامانه بارشی از فردا تا روز پنج‌شنبه (۹ فروردین) پدیده غالب به ویژه در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است.
برای روز چهارشنبه با عبور موجی ضعیف به ویژه در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست. برای امروز نیز کاهش محسوس دما و از فردا افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

«صادق ضیائیان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور توضیح داد: از بعد از ظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد. فردا (چهارشنبه ۸ فروردین) علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

🔹️چهارشنبه (۸ فروردین) علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

🔹️پنجشنبه (۹ فروردین) در برخی نقاط مرکز و شمال شرق در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران فردا و پس فردا

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان طی امروز تا صبح فردا (۶ تا ۷ فروردین) خبر داد. براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز تا صبح فردا (۶ تا ۷ فروردین‌) با فعالیت سامانه بارشی، آسمان ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف، گاهی رگبار شدید، رخداد مه و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

نظرات