ماجرای لاغر شدن هومن برق نورد چیست؟+تصاویر و علت دقیق لاغری هومن برق نورد

0

ماجرای لاغر شدن هومن برق نورد چیست؟+تصاویر و علت دقیق لاغری هومن برق نورد

هومن برق نورد به طرز غیرقابل باوری لاغر شد.

هومن برق نورد بازیگر مشهور ایرانی اخیرا عکسی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرده که باعث تعجب و نگرانی طرفدارانش شد.

هومن برق‌نورد پیش از این از جمله افراد چاق محسوب میشد، اما روز گذشته در مراسم اکران فیلم جدیدش به نام آپاراتچی حضور داشت، لاغری وی باعث شگفتی همه کاربران و دوستدارانش شده است. هومن برق نورد در این عکس در قامت مردی پیر و شکسته و لاغر و نحیف دیده می شود.

مشخص نیست که ابن بازیگر ایرانی به دلخواه وزن خود را کم کرده و یا علت دیگری دارد. برخی کاربران حدس و گمان هایی از بیماری وی میدهند اما برخی دیگر می گویند حتما برای فیلم جدیدش لاغر کرده و رژیم لاغری گرفته است.

لاغری هومن برق نورد

علت لاغر شدن هومن برق نورد

پیش از این سلبریتی هایی همچون بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست و مهران غفوریان و سالار عقیلی با عمل جراحی معده لاغری انجام دادند و حالا این گمانه زنی ها برای آقای برق‌نورد نیز از سوی کاربران گفته شده است. هومن برق‌نورد بازیگر ۵۴ساله با ظاهری کاملا متفاوت که از لاغری شدید او خبر می‌دهد، در مراسم اکران فیلم آپاراتچی شرکت کرد. برخی کاربران حدس و گمان هایی از بیماری وی میدهند اما برخی دیگر می گویند حتما برای فیلم جدیدش لاغر کرده و رژیم لاغری گرفته است. هومن برق نورد در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده است اما با سریال ساختمان پزشکان به یک چهره شناخته در تلویزیون تبدیل شد و در اوج شهرت در سریال های چک برگشتی، دزد و پلیس و دودکش بازی کرد. هومن برق نورد با آن استایل چاق و غبغب گلو به یک چهره دوست داشتنی در تلویزیون تبدیل شده و بازی او در سریال دودکش ۱ و ۲ برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی مانده است.

ماجرای لاغر شدن هومن برق نورد چیست؟+تصاویر و علت دقیق لاغری هومن برق نورد

حواشی

هومن برق‌نورد از جمله هنرمندانی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. او در سال ۱۳۶۹ و در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست.

این هنرمند در سال ۱۳۷۴ با سریال ابووهیب بهلول مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و در سال ۱۳۸۳ بازی در سینما را تجربه کرد، سپس با سریال ساختمان پزشکان به چهره شناخته تری در تلویزیون تبدیل شد اما اوج شهرت این بازیگر، به نقش آفرینی در سریال چک برگشتی، دزد و پلیس و دودکش باز می گردد.

نظرات