ساعت تکرار و بازپخش مسابقه مردان آهنین از شبکه سه و ورزش (نوروز ۱۴۰۳)

0

ساعت تکرار و بازپخش مسابقه مردان آهنین از شبکه سه و ورزش (نوروز ۱۴۰۳)

براساس آخرین اخبار تلویزیون، ساعت تکرار مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه و ساعت ۲۰ از شبکه ورزش پخش میشود و در ساعات ۱۳ و ۱:۳۰ بامداد بازپخش خواهد شد. علیرام نورایی مجری سری جدید این برنامه است.

ساعت تکرار و بازپخش مسابقه مردان آهنین از شبکه سه و ورزش (نوروز 1403)

با توجه به اینکه در ایام نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ هستیم و تراکم پخش برنامه های افطار و سحر و سریال های مناسبتی ماه رمضان بسیار فشرده است، کنداکتور پخش مردان آهنین هر شب ساعت بیست از دو شبکه پر مخاطب ۳ و ورزش روی آنتن می رود. شرکت کنندگان این برنامه همگی از ورزشکاران بدنسازی و پاورلیفتینگ کار هستند.

ساعت تکرار مردان آهنین نوروز ۱۴۰۳ از شبکه سه و ورزش

براساس آخرین اخبار تلویزیون، «مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳» در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه و ساعت ۲۰ از شبکه ورزش پخش میشود و در ساعات ۱۳ و ۱:۳۰ بامداد بازپخش از شبکه سه و ورزش خواهد شد.

تکرار مسابقه مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ کی هست ؟

🔹ساعت پخش و بازپخش فصل جدید مردان آهنین از شبکه ورزش– ساعت ۲۰ پخش و بازپخش در ساعات ۱۳ و ۱:۳۰ بامداد

🔹 ساعت پخش و بازپخش فصل جدید مردان آهنین از شبکه سه – ساعت ۲۳:۳۰ پخش و بازپخش در ساعات ۱۳ و ۱:۳۰ بامداد

جزئیات پخش

برنامه «مردان آهنین» یا «قویترین مردان» روی آنتن شبکه ورزش و سه می‌رود. ساعت تکرار و بازپخش مسابقه مردان آهنین از شبکه‌های تلویزیونی در ایام عید نوروز مورد توجه کاربران فضای مجازی است. مجری مردان آهنین علیرام نورایی است.این برنامه از اول فروردین ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ و تکرار آن ساعت ۱۳ از شبکه ورزش سیما به روی آنتن خواهد رفت.

نظرات