پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ بی سانسور

0

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال ایران با ترکمنستان برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳با لینک مستقیم و بدون سانسور در لینک زیر ببینید. این مسابقه از شبکه های تلویزیونی و پخش اینترنتی از ساعت ۱۸:۳۰ در عشق آباد پخش میشود برای علاقه مندان به فوتبال را در این صفحه از مجله حرف تازه قرار دادیم . با ما همراه باشید.

پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان امروز سه شنبه 7 فروردین 1403 بی سانسور
لینک مستقیم تماشای انلاین ایران و ترکمنستان ۷ فروردین ۱۴۰۳

بازی حساس ایران و ترکمنستان در عشق آباد از سری مسابقات فوتنبال برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸/۳۰ امروز هفتن فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و ۲ تیم برای کسب جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ به رقابت خواهندپرداخت.

اگر دسترسی به تماشای این مراسم ندارید می توانید در شبکه های زیر به صورت آنلاین تماشا کنید. لینک مستقیم تماشای آنلاین بازی بین ایران و ترکمنستان (برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶) را قرار داده ایم

شبکه های پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

۳ https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه ۳

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علی قلی زاده، مهدی قایدی، محمد محبی و مهدی طارمی.

لیست تیم ملی فوتبال ایران به غیر صالح حردانی و امین حزباوی که به دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده به ناچار در ترکیب اصلی بازی نداد. محمدرضا آزادی، الهیار صیادمنش و سامان فلاح نیز به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شدند. تیم ملی برای این دیدار ۵ بازیکن را در اختیار ندارد. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت، مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی و آرشا شکوری و مهدی لیموچی نیز نتوانستند مجوز خروج از کشور را کسب کنند. رامین رضاییان در جناح راست خط دفاعی جایگزین صالح حردانی می‌شود، ابوالفضل جلالی در سمت چپ خط دفاعی جایگزین میلاد محمدی می‌شود، شجاع خلیل زاده نیز در قلب خط دفاعی جایگزین امین حزباوی می‌شود. در خط حمله نیز مهدی قایدی به جلی سردار آزمون در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و مهدی طاری یک خط جلوتر در نوک خط حمله به میدان می‌رود.

ترکیب ترکمنستان

«مرگن اورازوف» سرمربی تیم ملی ترکمنستان تصمیم گرفت تا در دیدار برگشت برابر ایران، ۵ بازیکن جدید را به اردوی این تیم دعوت کند. سرویس مطبوعاتی تیم ملی ترکمنستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، راحت جپاروف دروازه‌بان، ایهلاس توییانوف و میلیس دوردیف مدافعان، ولمیرات بالاکوف هافبک و بگنچ آکمامدوف مهاجم (از باشگاه فوتبال آرکاداغ) به جای بازیکنان مصدوم به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند.

بنابراین، روسلان مینگازوف، دوران حجامامدوف، جومایف، هاکموحمت بیاشیموف و رسول چاریف در دیدار برگشت برابر ایران، ترکمنستان را همراهی نخواهند کرد.

نتیجه و خلاصه بازی

ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در ورزشگاه عشق آباد به دیدار ترکمنستان خواهد رفت. تیم ملی فوتبال ایران در گروه E مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم‌گروه‌اند که ۳ بازی اخیر را با پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ، تساوی ۲ بر ۲ برابر ازبکستان و برد ۵ گله مقابل ترکمنستان پشت سر گذاشته‌اند و در حال‌ حاضر با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبک‌ها صدرنشین گروه‌شان هستند. ترکمنستان هم این رقابت‌ها را با شکست ۳ بر یک مقابل ازبکستان آغاز کرد و در دومین دیدار خود موفق به کسب تساوی ۲ بر ۲ در خانه هنگ‌کنگ شد. در حال حاضر ترکمنستان با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار دارد و تیم ملی فوتبال ایران با هفت امتیاز صدرنشین است. یوزها با برتری در این دیدار صعودشان به مرحله بعدی را قطعی می‌کنند.

نظرات