زمان پخش برنامه از مامان بگو از شبکه دو رمضان ۱۴۰۳ + تکرار و بازپخش

0

زمان پخش برنامه از مامان بگو از شبکه دو رمضان ۱۴۰۳ + تکرار برنامه از مامان بگو ۱۴۰۳

برنامه از مامان بگو تاکنون در ۳ فصل از شبکه دو جمهوری اسلامی ایران پخش شده است و حالا قرار بر این است در ماه رمضان ۱۴۰۳ فصل چهارم این برنامه با اجرای محیا اوسناوندی از ۱۸:۴۰ از شبکه ۲ پخش شود و تکرار نیز روز بعد خواهد بود. جزئیات پخش و زمان پخش و تکرار از مامان بگو در نوروز و ماه رمضان و ماه محرم و در سال ۱۴۰۳ را بخوانید.

زمان پخش برنامه از مامان بگو از شبکه دو رمضان 1403 + تکرار و بازپخش برنامه از مامان بگو

زمان پخش و ساعت تکرار برنامه از مامان بگو در ماه رمضان ۱۴۰۳

فصل چهارم برنامه «از مامان بگو» به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ با اجرای محیا اوسناوندی از شبکه ۲ پخش میشود که شامل آیتمهای «شیرین بیان»، «مناجات»، «شبیه مادرم» و «پخش موسیقی تصویر فیلم» خواهد بود.

فصل چهارم برنامه از مامان بگو در ماه رمضان ۱۴۰۳ با اجرای محیا اوسناوندی از شبکه ۲ پخش میشود. از مامان بگو، یک برنامهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی به تهیه‌کنندگی احمد صداقت منش و کارگردانی محمدهادی نعمت اللهی است که روایت ۳۰ قصه از مادران ایرانی است که در هر قسمت داستان جذابی را برای مخاطب خود به همراه دارد. «از مامان بگو»، در شب‌های ماه رمضان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰ از شبکه ۲ پخش می شود. تکرار و بازپخش از مامان بگو روز بعد خواهد بود

موضوع و داستان

ویژه برنامه «از مامان‌بگو» میزبان مادرانی است که هم چراغی روشن کردند و هم مسیری ساختند. این برنامه روایت ۳۰ قصه از مادران ایرانی است که در هر قسمت داستان جذابی را برای مخاطب خود به همراه دارد. این برنامه از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی احمد صداقت منش و کارگردانی محمدهادی نعمت اللهی، ساعت ۱۸:۴۰ پخش می شود.

تکرار برنامه از مامان بگو

معرفی کلی

فصل چهارم این برنامه با اجرای «محیا اسناوندی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روانه آنتن این شبکه می‌شود. این برنامه با رویکرد توجه ویژه به زنان و بانوان ایرانی با حضور مهمانان و موضوعات مختلف روانه آنتن می‌شود و شامل آیتمهای مختلفی همچون «هزار و یک‌ شب» با محوریت روایت‌خوانی و داستان‌گویی، «هم‌خونه» با موضوع گفت‌وگو بین مادربزرگ‌ها، نوه‌ها و سایر اعضای خانواده، «شیرین بیان» با تمرکز بر بیان و گویش استان‌‌های مختلف و مرور تکیه کلام‌های لهجه‌های گوناگون، « مثل یک کوه» و… خواهد بود.

مهمان امروز برنامه از مامان بگو

این برنامه به منظور برگزاری مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ ، سه ویژه برنامه را تهیه و تدارک دیده که با خانواده دریادلان گفت‌وگو خواهد کرد.

عوامل

تهیه‌کننده: مریم نیکانلو (فصل اول، دوم و سوم) ،احمد صداقت منش (فصل چهارم)

کارگردان: محمد پورصباغیان (فصل اول، دوم و سوم) ، محمدهادی نعمت اللهی (فصل چهارم)

سردبیران: ریحانه تاجیکی، دکتر امین حسام

مجری: زهرا شوقی (فصل اول، دوم و سوم) ، محیا اسناوندی (فصل چهارم)

نظرات