علت فوت سردار ابوالفضل پوربافرانی + بیوگرافی حاج ابوالفضل پوربافرانی و علت درگذشت

1

علت فوت سردار ابوالفضل پوربافرانی + بیوگرافی حاج ابوالفضل پوربافرانی و علت درگذشت

سردار ابوالفضل پوربافرانی جانباز دفاع مقدس لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) و مداح اهل‌بیت روز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ درگذشت و به هم‌رزمان شهید خود پیوست. حاج ابوالفضل پوربافرانی متولد تهران بوده و از جانبازان دفاع مقدس لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) و مداح با اخلاص اهل‌بیت (ع) که به هم‌رزمان شهید خود پیوست. سردار پوربافرانی چهارم فروردین ۱۴۰۳ همزمان با ۱۲ ماه رمضان دارفانی را وداع گفت.

علت فوت سردار ابوالفضل پوربافرانی + بیوگرافی حاج ابوالفضل پوربافرانی و علت درگذشت

بیوگرافی سردار ابوالفضل پوربافرانی

حاج ابوالفضل پوربافرانی متولد تهران بوده و از جانبازان دفاع مقدس لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) و مداح اهل‌بیت (ع) بود. ایشان چهارم فروردین ۱۴۰۳ همزمان با ۱۲ ماه رمضان دارفانی را وداع گفت.

سوابق

سردار ابوالفضل پوربافرانی، یکی از جانبازان دفاع مقدس و مداح اهل بیت بود. او سال ها به عنوان مداح در مراسم های ندبه خوانی می خواند و مداحی می کرد. وی رزمنده لشکر سیدالشهدا ع بود و در جنگ ایران و عراق جانباز شده بود. پیکر این رزمنده و جانباز دفاع مقدس در بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد. ایشان در محله امامزاده حسن تهران زندگی می کرد.

بیوگرافی سردار ابوالفضل پوربافرانی

درگذشت سردار ابوالفضل پوربافرانی

حاج ابوالفضل پوربافرانی به همرزمان شهید خود پیوستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حاج ابوالفضل‌پوربافرانی» از جانبازان دفاع مقدس لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) و مداح با اخلاص اهل‌بیت (ع)، دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهید خود پیوست.

سردار ابوالفضل پوربافرانی کیست

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این پیشکسوت دفاع مقدس، روز یکشنبه ۵ فررودین ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل مقبرةالشهداء شهرک شهید محلاتی تشییع و سپس ساعت ۱۱ صبح از مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در خیابان قزوین، امامزاده حسن (ع) به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شد. در این مراسم خانواده و همرزمان و هم هیئتی های حاج پوربافرانی حضور داشتند.

همچنین مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت این ذاکر اهل‌بیت (ع)، روز سه‌شنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در مسجد امام خمینی (ره) واقع در شهرک شهید محلاتی و مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت مرحوم نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در امامزاده حسن (ع)، خیابان شهید صبوری برگزار خواهد شد وی از جانبازان دفاع مقدس لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) و مداح با اخلاص اهل‌بیت (ع)، دعوت حق بود. او سال ها به عنوان مداح در مراسم های ندبه خوانی می خواند و مداحی می کرد. وی رزمنده لشکر سیدالشهدا ع بود و در جنگ ایران و عراق جانباز شده بود.

1 دیدگاه در “علت فوت سردار ابوالفضل پوربافرانی + بیوگرافی حاج ابوالفضل پوربافرانی و علت درگذشت

  1. وحید گفت:

    لطفا اطلاعات درست بدین ایشون بچه امامزاده حسن بود ولی اونجا زندگی نمیکرد ،ضمنا ایشون بخاطر جانبازی خیلی اذیت شد ولی علت فوت چیز دیگری بود، ایشون از نزدیکان هستند

نظرات