پدر رعنا آزادی ور کیست ؟ علت فوت و درگذشت پدر رعنا آزادی ور

0

پدر رعنا آزادی ور کیست ؟ علت فوت و درگذشت پدر رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در سوگ پدر نشست ! پدر رعنا آزادی‌ور همسر مهدی پاکدل بازیگر مشهور کشورمان عذادار شد و در سوگ پدرش نشست و این خبر توسط یکی از عوامل سریال زخم کاری اعلام شده است. پیام تسلیت علی مردانه بازیگر کشورمان: رعنای عزیز درگذشت پدر گرامیت را تسلیت گفته و قرین رحمت را از خدای منان برایش خواستارم

پدر رعنا آزادی ور کیست؟ علت فوت و درگذشت پدر رعنا آزادی ور

درگذشت پدر رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری

رعنا آزادی‌ور بازیگر سینما و تلویزیون که اینروزها با بازی در سریال زخم کاری مشهور شده ساعاتی قبل در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. اطلاعات درباره رشته تحصیلی او، پدر و مادرش و سایر اعضای خانواده او به صورت دقیق موجود نیست. اطلاعات درباره زندگی خصوصی رعنا آزادی‌ور از زمانی که وی در سن ۱۹ سالگی وارد حوزه بازیگری شده و در کلاس‌های بازیگری شرکت کرده، آغاز می‌شود.

علی مردانه دستیار اول کارگردان، بازیگر و برنامه‌ریز سینما در صفحه اینستاگرامش در پیام تسلیتی به رعنا آزادی ور نوشت: رعنای عزیز درگذشت پدر گرامیت را تسلیت گفته و قرین رحمت را از خدای منان برایش خواستارم.

پدر و مادر

رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری در سوگ نشسته است و خبر فوت پدر این بازیگر مشهور در فضای مجازی منتشر شده و تصویری از وی که در کنار پدرش ثبت شده مربوط به نمایشگاه عکس همسرش مهدی پاکدل می باشد.

رعنا آزادی‌ور بازیگر سینما و تلویزیون بوده و همسر مهدی پاکدل می باشد. او متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است وی در دو فیلم بسیار جنجالی و حاشیه دار مارمولک و خانه دختر بازی کرد، از سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و با اصغر فرهادی هم تجربه بازی دارد. تصویری از رعنا آزادی ور در کنار پدرش در فضای مجازی منتشر شده است.رعنا آزادی‌ور یکی از هنرپیشه‌های زن ایرانی است که در طی سال‌های اخیر با نقش‌آفرینی‌های خود، محبوبیت بالایی را کسب کرده و از سوی مخاطبان و منتقدان تحسین فراوانی برده است. وی در اثر‌های معروفی مانند پارک وی، درباره الی و محمد رسول الله نیز نقش داشته است. در سال ۱۴۰۰ با بازی در سریال پرمخاطب زخم کاری به صورت گسترده شناخته شد و برای این نقش، جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی را به دست آورد. رعنا آزادی‌ور تاکنون نیز نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشن سینمای ایران بوده است. در سال‌های بعد، رعنا آزادی‌ور فیلم‌های قوی و موفقی همچون “چهارراه خشم و هیاهو”، “استانبول” و “به وقت خماری” را به کارنامه خود اضافه کرد.

نظرات