زمان دقیق پخش برنامه مهمونی از شبکه نسیم نوروز ۱۴۰۳ +‌ تکرار و بازپخش

0

زمان دقیق پخش برنامه مهمونی از شبکه نسیم نوروز ۱۴۰۳ +‌ تکرار و بازپخش

فصل سوم برنامه مهمونی در ایام نوروز ۱۴۰۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب مشخص است و فیلمبرداری و ضیط آن آغاز شده است.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، زمان پخش برنامه مهمونی هر شب ساعت ۲۱:۱۵ بوده و ساعت تکرار و بازپخش نیز در ساعت های ۰۱:۳۰، ۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد خواهد بود زمان پخش تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.
برنامه مهمونی به نویسندگی، کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب که پیش از این در شبکه نمایش خانگی پخش شد، حالا سری جدید این مجموعه در سال جدید ۱۴۰۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

زمان پخش برنامه مهمونی ایرج طهماسب از شبکه نسیم

زمان پخش فصل سوم برنامه مهمونی ایرج طهماسب از شبکه نسیم

صدا و سیما با در اختیار گذاشتن اجازه استفاده از عروسک‌های «مهمونی» و «کلاه قرمزی» قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند. هرچند «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، برنامه مهمونی هر شب ساعت ۲۱:۱۵ پخش میشود و ساعت تکرار و بازپخش نیز در ساعت های ۰۱:۳۰، ۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد خواهد بود

ساعت پخش و تکرار

به گزارش حرف تازه، گمانه‌زنی‌هایی درباره پخش برنامه مهمانی ایرج طهماسب از تلویزیون به واقعیت تبدیل شده و قرار است به زودی از شبکه نسیم پخش شود. اگرچه پخش این سریال به نوروز نمی‌رسد اما توضیحات مدیر شبکه نسیم گویای نکته‌ دیگری است. ایرج طهماسب با «میهمانی» به تلویزیون برگشته و این خبری بود که معاون سیما در نشست خبری خود اعلام کرد.

محمدرضا خوشرو به عنوان مدیر شبکه نسیم و دبیر ستاد نوروزی صداوسیما به برنامه‌ شبکه خبر آمد و توضیحاتی درباره این برنامه تلویزیونی داد که آیا به ایام نوروز خواهد رسید یا خیر؛ او این‌گونه توضیح داد:

“فرآیند مذاکرات و تأمین هزینه حامی مالی این برنامه تلویزیونی طولانی شد و مراحل پیش‌تولید «میهمانی» ایرج طهماسب با تأخیر شروع شد. از این جهت امیدواریم قسمت‌های اولیه این مجموعه ۳۰ قسمتی که با فعالیت شبانه‌روزی گروه این برنامه پیش می‌رود و دغدغه سازنده برنامه هم رسیدن به آنتن نوروزی است، به عید نوروز برسد.”

خوشرو همچنین به غیبت کلاه قرمزی و پسرخاله اشاره کرد که دیگر عروسک‌های شاخص برنامه در این برنامه حضور دارند.

مدیر شبکه نسیم در ادامه درباره بازگشت ایرج طهماسب تصریح کرد: این یک فصل از مجموعه «مهمانی» است که چند وقتی است طراحی شده و مراحل پیش تولید آن هم شروع شده است و امیدواریم با حمایت مالی که قرار است رقم بخورد برنامه‌ای شاد را با حضور آقای طهماسب داشته باشیم.

وی با اشاره به شخصیت‌های قبلی که در این مجموعه حضور دارند، گفت: فامیل دور، ببعی، جیگر، آقای همساده از جمله این شخصیت‌ها هستند. از آنجایی که هنوز در خدمت حمید جبلی نبوده ایم کلاه قرمزی و پسرخاله حضور ندارند.

فصل اول این مجموعه نوروز ۱۴۰۱ در پلتفرم نماوا آغاز شد و تا مهر ۱۴۰۱ ادامه داشت. فصل دوم هم نوروز ۱۴۰۲ به‌طور مشترک از دو پلتفرم نماوا و فیلیمو شروع شد و تا آبان ۱۴۰۲ ادامه داشت و به یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی تبدیل شد.

نظرات