بیوگرافی لطافت یوسفی بازیگر تاجیک و الان کجاست +‌‌عکسهای اینستاگرامی و سوابق

0

بیوگرافی لطافت یوسفی بازیگر تاجیک و الان کجاست +‌‌عکسهای اینستاگرامی و سوابق

لطافت یوسفی متولد دهه پنجاه بازیگر سینما و تلویزیون اهل تاجیکستان است. او از سال ۷۵ وارد بازیگری شده و تاکنون در نمایش ها و فیلم و سریال های زیادی مانند در چشم باد ایفای نقش کرده است. ادامه بیوگرافی لطافت یوسفی و همسرش و فرزندان را در مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی لطافت یوسفی بازیگر تاجیک و الان کجاست +‌‌عکسهای اینستاگرامی و سوابق

بیوگرافی لطافت یوسفی

لطافت یوسفی متولد دهه پنجاه بازیگر سینما و تلویزیون اهل تاجیکستان است. او در بیش از ۲۰ فیلم و سریال در کشور بازی کرده و از بازیگران کلان و بزرگ تاجیکی سینما و تلویزیون می باشد.

بیوگرافی لطافت یوسفی بازیگر تاجیک و الان کجاست +‌‌عکسهای اینستاگرامی و سوابق

شروع فعالیت هنری

لطافت یوسفی بازیگری را از تئاتر تاجیکستان آغاز کرده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا و تدریس بازیگری نیز فعالیت دارد. وی از بازیگران کلان تاجیک است که بیشترین شهرتش به سبب بازی در سریال در چشم باد می باشد.

این بازیگر قدیمی تئاتر سینما و تلویزیون با مجموعه تلویزیونیدر چشم باد به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید. شهرت لطافت یوسفی بود که در تاجیکستان بیش از ۲۰فیلم بازی کرده‌بود و بازیگری شناخته شده در این کشور محسوب می‌شد. او از دوران نوجوانی در کار بازیگری بود و برای همین هم یک بازیگر ویژه و خاص بود.

بیوگرافی لطافت یوسفی

لطافت یوسفی کیست

لطافت‌یوسفی بازیگر تاجیکی اهل تاجیکستان است که درسریال “در چشم باد” حضور داشته است. این بازیگر قدیمی تئاتر سینما و تلویزیون با مجموعه تلویزیونیدر چشم باد به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید. شهرت خانم یوسفی بازیگر تاجیک بود که در تاجیکستان بیش از ۲۰ فیلم بازی کرده‌بود و بازیگری شناخته شده در این کشور محسوب می‌شد. او از دوران نوجوانی در کار بازیگری بود و برای همین هم یک بازیگر ویژه و خاص بود. در واقع اقتضای قصه از نظر آقای جوزانی ایجاب می‌کرد از بازیگرهای تاجیک استفاده کند. برای همین هم پس از جست‌وجوی بسیار توانست به آقای حبیب‌ا… عبدالرزاق‌اف و لطافت یوسفی برسد و از آنها برای همکاری دعوت به عمل آورد. از آنجا که سریال درچشم‌باد سریال ارزشمندی بود از همان پخش قسمت‌های اول با استقبال از سوی مخاطبان مواجه شد. این سریال دارای چند شاخصه مهم از نگاه فرهنگی بود و توجه ویژه آقای جوزانی به خرده‌فرهنگ‌ها در این سریال بسیار محسوس و حائز اهمیت است. او توانست به‌خوبی در این سریال مجموعه‌ای از خرده‌فرهنگ‌هایی را که در دهه‌های مختلف به وجود آمده به نمایش بگذارد. در کنار این موضوع نگاه کلان ایشان به موضوع دفاع مقدس و جنگ‌تحمیلی نیز بسیار به‌خوبی به نمایش درآمد. بحث موضوع انقلاب اسلامی نیز که جزو دغدغه‌ها و باورهای آقای جوزانی بود و از همه مهم‌تر نگاه ملی و توجه به ایران و ایران‌دوستی نیز در این سریال به‌خوبی در هم تنیده‌بود و بازتاب خوبی را نیز به‌همراه داشت. به طوری که بعد از گذشت ۱۱سال و پخش مجدد همچنان هم مخاطب‌ها آن را دوست داشته و به تماشایش می‌نشینند.

ازدواج و همسر

از زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج خانم لطافت یوسفی خبری منتشر نشده است.

فیلم ها و سریال ها

سریال “در چشم باد”

نظرات