جدیدترین مدل های ست کیف و کفش مجلسی زنانه برای عید ۱۴۰۳ + نکات مهم خرید

0

ست کیف و کفش ۱۴۰۳ :  یکی از بهترین ست هایی که خانم ها می توانند انجام دهند ست کردن کیف و کفش هست زیرا جذابیت خاصی به شما می دهد مخصوصا برای عید. بنابراین همراه ما باشید.

ست کیف و کفش مجلسی

جدیدترین مدل های ست کیف و کفش مجلسی زنانه برای عید ۱۴۰۳ + نکات مهم خرید

درست است که انتخاب و داشتن یک ست کیف و کفش زنانه بر روی زیبایی ظاهری شما بانوان شیک پوش بسیار موثر است.اما نباید فراموش کنید که پوشش شما شامل قسمت های دیگری همچون: شلوار، مانتو در کنار شال و روسری تان نیز می باشد و به همین خاطر سِت مورد نظر شما حتما باید از تناسب کافی با نوع پوشش رسمی و یا غیر رسمی تان نیز برخوردار باشد.

ست کیف و کفش مجلسی زنانه

در خرید ست کیف و کفش باید دقت داشته باشید جنس آن ها یکسان باشد مثلا اگر کیف شما چرم هست باید کفش شما نیز چرم باشد زیرا اگر جنس آن ها هماهنگ نباشد نمی شود حتی اگر رنگ آن ها یکی باشد پس دقت کافی را به خرج دهید.

مدل های ست کیف و کفش

هرگز سایز و وزن کیف یا کفش را فدایی فاکتور زیبایی نکنند؛ زیرا اهمیت زیبایی محصولات در ایجاد آرامش است. به طور مثال، یک جفت کفش زنانه پاشنه دار زنانه شیک با ارتفاع ۵ سانتی را با یک عدد کیف مجلسی زنانه زیبا ست کرده و در مهمانی یا عروسی مورد استفاده قرار دهند.

ست کیف و کفش زنانه

یکی از کلاسیک‌ترین ست کیف و کفش آن است که هر دو را در یک طیف رنگی یا کاملا یک‌دست و هم‌رنگ انتخاب کنید. این روش در عین سادگی زیبایی خاص و منحصر به فردی رو به شخص میدهد . استفاده از رنگ های روشن و براق هم این ویژگی را چند برابر میکند و شما دوبرابر به چشم خواهید امد.

ست کیف و کفش

برای ست کردن کیف و کفش می‌توانید از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. در چنین حالتی، کیف و کفش شما می‌تواند رنگ متضادی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر یک پیراهن آبی روشن را با شلوار جین تیره ترکیب کنید، می‌توانید این لباس را با یک جفت کفش آبی که با رنگ شلوار جین همخوانی دارد و یک کیف دستی بژ ست کنید. توجه داشته باشید کفش‌های شما همیشه باید چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از لباستان باشند.

راهنمای خرید ست کیف و کفش مجلسی

نکات خرید ست کیف و کفش

شیک ترین ست کیف و کفش

کیف و کفش مجلسی

کیف و کفش زنانه

همراه ما باشید

نظرات