آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه آلودگی هوا در شهرهای صنعی و بارش برف در برخی شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل و سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 (بارش برف و سیل)

ایا یکشنبه ۱۹ اسفند مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز یکشنبه (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) صادر نشده اگر تا ساعاتی دیگر برای تعطیلی مدارس و یا عدم تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۹ اسفند ماه تصمیم گیری شود، نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. منابع خبری اعلام کردند مدارس در روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل نیست و کلیه کلاس ها در این شهرها دایر است. اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

آلودگی هوا در کلانشهرها و افزایش دما در برخی شهرها و استان های کشور باعث شده تا خبر تعطیلی مدارس در شبکه های اجتماعی حایز اهمیت شود و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس باشند. در حال حاضر فردا هیچ مدرسه ای تعطیل نیست. لطفا آخرین اخبار تعطیلی مدارس برای فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است

وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز برای فردا یکشنبه ۲۰ اسفند (۱۴۰۲) مشخص شد، تا این لحظه فردا مدارس تهران و البرز فردا تعطیل نیست.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

مدارس قم و سمنان و قزوین و لرستان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست. تا ساعات اینده خبرهای تعطیلی مدارس به اطلاع شما می رسانیم.

آیا فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه مدارس اصفهان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست، اگر تا ساعاتی دیگر شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس اصفهان فردا تعطیل شود آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. شما می توانید اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد.

وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

باتوجه به تداوم بارش ها و سرمای هوا، تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه فردا یکشنبه بیستم اسفند ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر همه مدارس اصفهان و شهرهای همجوار دایر می باشد.

آیا مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

با توجه به تداوم آلودگی هوا در مشهد تعطیلی مدارس ابن شهر فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ پیش بینی می شود. اگر تا ساعاتی دیگر خبر جدیدی از تعطیلی مدارس مشهد و استان خراسان رضوی اعلام شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی اعلام کرد: طبق نقشه های هواشناسی، یکشنبه ۲۰ اسفند ماه علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب و دوشنبه در شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت.

🔹️یکشنبه (۲۰ اسفند) علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب بارش خواهیم داشت.

شاخص آلودگی هوای تهران

از اواخر وقت امروز با ورود سامانه جدید بارشی به تهران، موج جدید بارش‌ها به‌صورت بارش باران و برف آغاز خواهد شد.کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود.

وضعیت راهها و هواشناسی

یکشنبه ۲۰ اسفند بای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم و مسئولان باید در جریان باشند. در جزایر تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها. و سرریز شدن سدها پیش بینی شده است. بنابراین کشاورزان برای جمع آوری محصول عجله کنند احتمال تخریب مناطق زراعی و باغی زیاد است. البته در روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب سیستم جدیدی وارد می‌شود.

نظرات