آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه آلودگی هوا در شهرهای صنعی و بارش برف در برخی شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل و سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

تعطیلی مدارس شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 19 اسفند 1402 (بارش برف و سیل)

ایا شنبه ۱۹ اسفند مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز شنبه (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است برای تعطیلی مدارس و یا عدم تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. منابع خبری از احتمال تعطیلی برخی مدارس در روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر دادند و نوشتند: احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و بارش برف و سرما و صرفه جویی در مصرف گاز و برق پیش بینی میشود. اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

بازگشت مجدد سرما و بارش برف و آلودگی هوا در کلانشهرها و تداوم بارش برف در برخی شهرها و استان های سردسیر باعث شده تا خبر تعطیلی مدارس در شبکه های اجتماعی مهم شده و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس باشند. در حال حاضر فردا هیچ مدرسه ای تعطیل نیست. لطفا آخرین اخبار تعطیلی مدارس برای فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است

وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز برای فردا شنبه ۱۹ اسفند (۱۴۰۲) مشخص شد، تا این لحظه فردا مدارس تهران و البرز فردا تعطیل نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: شنبه سردترین روز تهران خواهد بود زیرا از اواخر وقت روز شنبه ۱۹ اسفند با ورود سامانه جدید بارشی، موج جدید بارش‌ها به‌صورت بارش باران و برف آغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

با توجه به وزش باد شدید و بارش برف و سرما در قم و سمنان و قزوین و لرستان و استان های سردسیر تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ پیش بینی میشود. اما تا این لحظه مدارس این شهرها و استان ها تعطیل نیست. تا ساعات اینده خبرهای تعطیلی مدارس به اطلاع شما می رسانیم.

آیا فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه مدارس اصفهان در روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست، اگر تا ساعاتی دیگر شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس اصفهان فردا تعطیل شود آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. شما می توانید اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

باتوجه به تداوم بارش ها و سرمای هوا، تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر همه مدارس اصفهان و شهرهای همجوار دایر می باشد.

آیا مدارس مشهد فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

با توجه به تداوم آلودگی هوا در مشهد تعطیلی مدارس ابن شهر فردا شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ پیش بینی می شود. اگر تا ساعاتی دیگر خبر جدیدی از تعطیلی مدارس مشهد و استان خراسان رضوی اعلام شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی، از شنبه ۱۹ اسفند تا دوشنبه ۲۱ اسفند ماه بارش‌های برف و باران در عمده بخش‌های کشور پیش بینی کرد. طبق نقشه های هواشناسی شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق و شرق، یکشنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب و دوشنبه در شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت.
روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های هرمزگان کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش‌های رگباری شدید همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک رخ خواهد داد.
🔹️شنبه (۱۹ اسفند) با ورود سامانه جدید بارشی، موج جدید بارش‌ها به‌صورت بارش باران و برف آغاز خواهد شد.

🔹️یکشنبه (۲۰ اسفند) یکشنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب بارش خواهیم داشت.

شاخص آلودگی هوای تهران

از اواخر وقت امروز با ورود سامانه جدید بارشی به تهران، موج جدید بارش‌ها به‌صورت بارش باران و برف آغاز خواهد شد.کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود.

وضعیت راه ها و هواشناسی

مسافران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

محمد اصغری، در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم و مسئولان باید در جریان باشند.

وی گفت: در جزایر تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها. و سرریز شدن سدها پیش بینی شده است. بنابراین کشاورزان برای جمع آوری محصول عجله کنند احتمال تخریب مناطق زراعی و باغی زیاد است. البته در روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب سیستم جدیدی وارد می‌شود.

همچنین در بخش‌های جنوبی کشور نیز در روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های هرمزگان کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش‌های رگباری شدید همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک رخ خواهد داد.

نظرات