آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه آلودگی هوا در شهرهای صنعی و بارش برف در برخی شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل و سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 16 اسفند 1402 (بارش برف و سیل)

ایا چهارشنبه ۱۶ اسفند مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه (۱۶ اسفند ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این است برای عدم تعطیلی و یا تعطیلی مدارس فردا ۱۶ اسفند ماه تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. منابع خبری تعطیلی برخی مدارس در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه را تکذیب کردند و نوشتند: تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ صحت ندارد و تمامی مدارس فردا دایر است. اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

بازگشت مجدد آلودگی هوا در کلانشهرها و تداوم بارش برف در برخی شهرها و استان های سردسیر باعث شده تا خبر تعطیلی مدارس در شبکه های اجتماعی ترند شده و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس باشند. در حال حاضر فردا هیچ مدرسه ای تعطیل نیست. لطفا آخرین اخبار تعطیلی مدارس برای فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است

با اینکه آلودگی هوا در تهران تشدید شده و شاهد افزایش آلاینده ها در پایتخت هستیم اما مدارس تهران و البرز، تا این لحظه فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۹ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ تا این لحظه تعطیل نیست. تا ساعات اینده خبرهای تعطیلی مدارس به اطلاع شما می رسانیم.

آیا فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست، اگر تا ساعاتی دیگر شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس اصفهان فردا تعطیل شود آنوقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. شما می توانید اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

با توجه به تداوم بارش ها و سرمای هوا در مناطق غربی کشور، تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر همه مدارس اصفهان و شهرهای همجوار دایر می باشد.

آیا مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

با توجه به آلودگی هوا در مشهد تعطیلی مدارس ابن شهر فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ پیش بینی می شود. اگر تا ساعاتی دیگر خبر جدیدی از تعطیلی مدارس مشهد و استان خراسان رضوی اعلام شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم شد. هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۱۰۱ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

براساس نقشه های هواشناسی، سامانه جدید بارشی از روز پنج شنبه وارد کشور می شود و مناطق وسیعی از جنوب ایران بارندگی و هشدار سطح نارنجی خواهند داشت.

با ناپایداری شرایط جوی و ماندگاری پرفشار سطح زمین علاوه بر تداوم هوای سرد و یخبندان، آسمان استان ابری و مه آلود بوده و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش پراکنده برف پیش بینی می شود. مجدداً از بعدازظهر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با شمالی شدن جریانات جوی و وزش باد خزری ضمن افزایش ابر و کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

امروز علاوه بر مناطقی در غرب و جنوب در بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. فردا شدت بارش‌ها در شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان است که همراه با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

🔹️چهارشنبه (۱۶ اسفند) براین اساس: اکثر مناطق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و عمده فعالیت سامانه برای شرق و جنوب شرق است

🔹️پنجشنبه (۱۷ اسفند) با تغییر جریانات جوی و وزش باد جنوبی (گاهی با سرعت تند) ضمن افزایش نسبی دمای هوا، آسمان استان در بیشتر ساعات صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

هوای تهران تا آخر هفته

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) افزایش نسبی دما مورد انتظار است. بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با افزایش نسبی آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۹ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وضعیت راه ها و هواشناسی

سیل این روزها امان سیستان‌وبلوچستان را بریده است. همزمان با هجوم سیل، ایران درگیر انتخابات بود و صدای مردم گرفتار بسیار دیر به گوش‌ها رسید. ١۶ شهرستان و ١٩۴٧روستا در محاصره آب‌ها گرفتار شده اند.

مسافران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف و سیل)

  1. ستایش حیدری گفت:

    لطفا مدارس اصفهان را فردا ۱۶ اسفند غیر حضوری کنید
    هوای اصفهان بسیار سرد است …. ویروس آنفلونزا زیاد شده است و هر چقدر هوا سرد تر باشد این ویروس بیشتر میشود پس نباید در این هوای سرد بریم بیرون

نظرات