زمان پخش و تکرار سریال گرگ ها از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت و روزهای پخش

0

سریال گرگ ها از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال گرگ ها برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال گرگ ها از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی سید داود میرباقری و تهیه کنندگی بهروز خوش‌رزم و مجید گلبابایی محصول سال ۱۳۶۵ در ژانر تاریخی،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه بار اول در سال ۱۳۶۶ از شبکه یک سیما پخش و تهیه شد و مورد توجه قرار است.تمام بخش‌های خارجی این مجموعه تلویزیونی در شهرک سینمایی و بخش‌های داخلی آن در «استودیو گلستان» فیلمبرداری شدند. البته بخشهایی نیز در روستایی به نام خیج در اطراف شاهرود فیلمبرداری گردید. اکنون قرار است این مجموعه از شبکه آی فیلم از تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۲ پخش شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به علی نصیریان، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز، بهزاد فراهانی، سیاوش طهمورث، آتیلا پسیانی، منوچهر حامدی، راضیه برومند، اکبر رحمتی، رسول نجفیان، حمید مهرآرا و بهرام شاه‌محمدلو و… اشاره کرد.

داستان «گرگ‌ها» از محکومیت مردی به نام «صفدر آهنگر» شروع می‌شود که محکوم به اعدام شده‌است و حکیم شهر که مردی متقی و پرهیزگار است، به سبب این حکم به مقابله با حاکمیت وقت برمی‌خیزد و در نهایت نهضتی که برپا می‌شود سبب‌ساز سقوط حکومت و آزادسازی زندانیان می‌شود و…

هرچند ماجراها و وقایع این مجموعه تلویزیونی بسیار نمادین بوده، اما سعی شده از این طریق مفاهیمی مانند: انقلاب، عشق، ظلم‌ستیزی، رشوه‌خواری و دیگر مسائل دوره‌های مختلف این کشور کهن به تصویر کشیده شود.

سریال گرگ ها

زمان پخش و تکرار سریال گرگ ها از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۲ قسمتی قرار است از دو شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن ساعت ۲ صبح و ۱۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات