آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ بارش برف و آلودگی هوا و سرما و یخبندان و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید بارش ها و بارش برف و تگرگ در شهرها و استان ها تا این لحظه مدارس قم, کاشان، همدان، پردیس، البرز، مشهد، چهارمحال و بختیاری، شهرستان کلات، زنجان، شهرستان درگز، اصفهان و کرمان فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس و ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ (بارش برف)

تعطیلی مدارس و ادارات ۷ اسفند ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 7 اسفند 1402 (بارش برف)

فوری: اسامی شهرهایی که فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ مدارس در این شهرها تعطیل است را در زیر میتوانید ببینید :

مدارس شهرستان درگز با تاخیر آغاز می‌شود / کلیه مدارس میانکوه تعطیل شد

🔹به اطلاع می رساند فردا دوشنبه  ۷ اسفندماه  ۱۴۰۲ کلیه مدارس شهرستان درگز ( ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم از ساعت ۹ صبح ) فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .

🔹لازم بذکر است به دلیل برودت هوا ، بارش برف و یخ زدگی معابر ارتباطی ، کلیه مدارس منطقه میانکوه تعطیل اعلام شد .

مدارس ابتدایی البرز فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ غیرحضوری شد

معاون عمرانی استاندار البرز:

🔹مهدهای کودک و پیش دبستانی در سطح استان فردا به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد‌‌./تسنیم

فردا مدارس شهرستان کلات و درگز با تأخیر آغاز به کار می‌کنند

🔹کلیه مدارس شهرستان کلات در «تمامی مقاطع» فردا از ساعت ۹ صبح آغاز به کار خواهند نمود.
🔹فردا دوشنبه ۷ اسفندماه  ۱۴۰۲ کلیه مدارس شهرستان درگز ( ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم) از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .
🔹لازم بذکر است به دلیل برودت هوا ، بارش برف و یخ زدگی معابر ارتباطی ، کلیه مدارس منطقه میانکوه تعطیل اعلام شد

برخی مدارس چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
🔹فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع شهرستان کوهرنگ غیرحضوری شد.
🔹فعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
🔹در صورت تغییر در شرایط جوی اطلاعیه تکمیلی راس ساعت ۶ صبح فردا (دوشنیه ۷ اسفند) منتشر می‌شود.

تعطیلی مدارس شیفت صبح در زنجان و آموزش در بستر «شاد»

🔹در پی بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه مقاطع ابتدایی، پیش‌دبستانی، مهدهای کودک در شیفت صبح و مدارس استثنایی در کل استان زنجان تعطیل است./ایسنا

مدارس خراسان رضوی غیرحضوری شد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی:
🔹به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

 تأخیر در آغاز به کار ادارات استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران:

🔹ساعت آغاز به کار ادارات استان تهران فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ۹ صبح اعلام می‌شود.

🔹با هدف تداوم گازرسانی به بخش خانگی، گاز ادارات دولتی و صنایع استان تهران تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبرو خواهد شد.

🔹 محدودیت در مصرف گاز از سوی صنایع و ادارات استان تهران ضروری است و چنانکه این محدودیت اعمال نشود جریان گاز رسانی در بخش‌های مربوطه با قطعی روبرو خواهند شد.

مدارس خراسان رضوی، اصفهان و کرمان مجازی شد

▫️روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

▫️روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا به صورت غیرحضوری است.

▫️روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان: فردا دوشنبه مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود

تعطیلی مدارس قم فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

همه مدارس استان قم فردا به دلیل بارش برف و برودت هوا، غیرحضوری است

تعطیلی مدارس ابتدایی استان یزد

مدارس ابتدایی استان یزد به جز شهرستان‌‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا به‌علت برودت هوا غیرحضوری است

فردا ۷ اسفند ۱۴۰۲ همه مدارس شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است

🔹فعالیت آموزشی سایر مدارس استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس شهرستان پردیس فردا غیرحضوری شد

فرماندار شهرستان پردیس : مدارس شهرستان پردیس فردا دوشنبه ۷ اسفند در دو نوبت صبح و عصر غیر حضوری شد.

فعالیت مدارس شیفت صبح روز دوشنبه در شهرستان ساوه غیرحضوری شد

بنا بر اعلام فرمانداری ویژه ساوه : با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

تعطیلی تمامی مدارس استان همدان در تمامی مقاطع در روز دوشنبه

باتوجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تعطیل می باشد.

کلیه مدارس کاشان فردا دوشنبه غیرحضوری شد

درحالی که فرمانداری کاشان در ابتدا از تاخیر دو ساعته در شروع به کار مدارس کاشان خبر داده بود دقایقی پیش از غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان کاشان خبر داد.

فرماندار کاشان گفت : کلیه مدارس شهرستان کاشان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری خواهد بود

ایا دوشنبه ۷ اسفند مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه (۷ اسفند ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این است برای تعطیلی مدارس فردا ۷ اسفند ماه تا ساعاتی دیگر از سوی استانداری ها تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. کمافی‌السابق منابع خبری از احتمال تعطیل مدارس و ادارات در روز دوشنبه ۷ اسفند ماه خبر دادند و نوشتند: تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۷ اسفند ماه پیش بینی می شود. اگر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تداوم بارش برف و باران و سرمای شدید در کشور در برخی شهرها و استان های کشورمان باعث شد تا خبر تعطیلی مدارس فردا خبر داغ در شبکه های اجتماعی شده و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی ادارات و مدارس هستند. لطفا آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است

باتوجه به بارش برف و باران و سرمای شدید هوا در تهران، احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیش بینی می شود. در حال حاضر مدارس تهران فردا ۷ اسفند تعطیل نیست، اگر وضعیت تعطیلی مدارس تهران مشخص شد تا ساعات پایان روز به اطلاع شما می رسد.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

احتمال تعطیلی روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ وجود دارد. زیرا بارش ها و فعالیت سامانه بارشی جدید باعث خواهد شد تا مدارس سراسر کشور تعطیل شود. برای همین احتمال تعطیلی مدارس قم و سمنان و قزوین و لرستان پیش بینی میشود. تا ساعات اینده خبرهای تعطیلی را دد این شهرها و استان ها به اطلاع شما می رسانیم.

آیا فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ پیش‌بینی میشود اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

بارش برف، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید احتمال تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ را افزایش داده است. اما در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست. در صورت اطلاعیه راجع به تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

آیا مدارس مشهد فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تا این‌لحظه از روز مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست و تمامی مدارس این استان ها و شهرها دایر می باشد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

🔹️صادق ضیاییان در خصوص شرایط جوی کشور از روز شنبه اظهار کرد: از شنبه ۶ اسفند ماه برف و باران ایران را فرا می‌گیرد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه بارشی وارد کشور شده و در اکثر مناطق کشور بارش برف و باران، کاهش محسوس دما و در استان‌های جنوبی رعدوبرق روی می‌دهد.

در مناطق شمال‌غرب، سواحل شمالی، شمال‌شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود.

شاخص هوای شهرها فردا

🔹️دوشنبه (۷ اسفند) فعالیت سامانه بارشی گسترده‌تر می‌شود و در اکثر استان‌های کشور فعالیت می‌کند. این شرایط در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رخ خواهد داد.

🔹️سه شنبه ( ۸ اسفند) سامانه بارشی اکثر نقاط کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از بامداد امروز تا این لحظه از ۲۳ استان گزارش بارندگی داشتیم.

وضعیت راه ها

محور هراز به دلیل برف و کولاک مسدود است. رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: محور هراز مسیر رفت و برگشت به دلیل کولاک برف و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین شاهد تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیر (رفت و برگشت) هستیم. در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و باران، آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران می‌باشند.

نظرات