پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

0

شبکه و فرکانس های پخش فوتبال ساحلی ایران و برزیل نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات را در لینک زیر تماشا کنید که امروز ۵ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار میشود. در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین فوتبال ساحلی ایران – برزیل را با کیفیت عالی تماشا کنید. مسابقه فوتبال ساحلی ایران و برزیل‌ نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ که امروز ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه دوبی برگزار می‌شود

تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و برزیل در جام جهانی فوتبال ساحلی

تیم‌های ملی فوتبال ایران و برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به مصاف هم می‌روند.(کلیک کنید)

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل شنبه 5 اسفند 1402 بدون سانسور +‌آنلاین

مجله حرف تازه: لینک پخش زنده فوتبال امروز ایران و برزیل در نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی را با کیفیت عالی تماشا کنید که بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.
۳ https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

شبکه های پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل

شبکه های آنتن و کانال های ماهواره ای و تلوبیون و aparatsport و آپارات اسپرت و شبکه ورزش و مجله حرف تازه بطور زنده و اینترنتی مسابقه فوتبال ساحلی ایران و برزیل را پوشش می دهند.

دیدار تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران مقابل برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی امارات امروز ـ ۵ اسفند ماه ـ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

جام جهانی فوتبال‌ساحلی (ایران – برزیل) ساعت ۱۷:۳۰، پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش را ببینید

ترکیب ایران مقابل امارات را احتمالا این نفرات تشکیل می‌دهند:

سیدمهدی میرجلیلی دروازه بان فوتبال ساحلی

بازیکنان: مسلم مسیگر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، محمدعلی مختاری، علی میرشکاری، محمد معصومی‌زاده، موحد محمدپور، رضا امیری‌زاده، محمد مرادی، مهدی شیرمحمدی و سعید پیرامون

خلاصه بازی

تیم‌های ایران و برزیل امروز _شنبه ۵ اسفند_ در چارچوب رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۱۷:۳۰ با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و یوز‌های ایرانی با درخششی که در این دوره از رقابت‌ها داشته‌اند همچنان یکی از تیم‌های حاضر در دوبی، محل برگزاری این بازی‌ها هستند.

ایران در مرحله قبلی و در دیداری که به طرز عجیبی سخت شد، با نتیجه ۲ بر یک از سد امارات میزبان گذشت تا حالا یکی از چهار تیم پایانی این تورنمنت باشد. اتفاق خوب اینکه تیم ملی فرصت دارد تا بهترین نتیجه تاریخش را ثبت کند و برای اولین بار در جام جهانی به فینال صعود کند. اتفاق بد، ولی اینکه قرار است به مصاف تیم بسیار آماده و سرحال برزیل برود که بخت اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌هاست.

تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران در حالی قرار است امروز از ساعت ۱۷:۳۰ با برزیل مدعی بازی کند که ملی‌پوشان پیش از این هفت بار در جام جهانی حضور داشته و حالا تجربه لازم را به دست آورده‌اند. البته که در مقایسه با برزیل که تقریبا در همه ادوار جام جهانی حضور داشته و سال‌ها قبل از فوتبال ایران به سمت ساحلی‌شدن رفته، این عدد چندان شگفت به نظر نمی‌رسد، ولی سیر صعودی فوتبال ساحلی در ایران، یوز‌ها را حالا تبدیل به یک تیم مدعی کرده است.

اوج کار بازیکنان فوتبال ساحلی ایران مربوط به جام جهانی ۲۰۱۷ است که با درخشش ستاره‌هایش عنوان سومی جام جهانی را به دست آورد. ایران در آن دوره موفق شد ایتالیا را در بازی رده‌بندی شکست دهد. سال ۲۰۱۷ ایران برابر تاهیتی شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند

برزیل؛ تیمی که فقط با پنج عنوان قهرمانی در این جام، پرافتخارترین است و همواره بلد بوده خودش را در مربع پایانی مدعیان قرار دهد و برای رسیدن به قهرمانی مبارزه کند. برزیل در بازی قبلی یکی دیگر از تیم‌های آسیایی یعنی ژاپن را به نتیجه پرگل ۸ بر ۴ برده و حالا باید با یکی دیگر از مدعیان جام یعنی ایران مبارزه کند. نکته درخور توجه درباره این بازی تقابل بازیکنان ایران با اوکتاویو، سرمربی معروف دنیای فوتبال ساحلی است. بر کسی پوشیده نیست که اوکتاویو معمار فوتبال ساحلی ایران است. او نسل طلایی فوتبال ساحلی ایران را شکل داد و حتی همین علی نادری که حالا روی نیمکت سرمربیگری ایران نشسته، سابقه شاگردی این مرد برزیلی را در کارنامه دارد.

 

نظرات