مدل های جدید چادر جده مجلسی و نگین دار برای عید ۱۴۰۳ + راهنمای خرید چادر

0

چادر جده مجلسی ۱۴۰۳ : یکی از انواع چادر هایی که چند سال است بسیار ترند شده و طرفدار دارد چادر مدل جده است. در حرف تازه همراه ما باشید تا چادر های جده را ببینید.

چادر جده مجلسی عید 1403

مدل های جدید چادر جده مجلسی و نگین دار برای عید ۱۴۰۳ + راهنمای خرید چادر

چون در مجالس رسمی می خواهید چادر سر کنید، سعی کنید جنس های سنگین و باکیفیت را انتخاب کنید اما اگر هم برای استفاده روزمره می خواهید، جنس های سبک را خریداری کنید. جنس کن کن و ژرژت جزو برترین جنس ها در تولید چادر هستند

چادر جده مجلسی

هنگام خرید چادر مشکی زنانه به اولین نکته ای که باید توجه کنید، قیمت است. چادر های موجود در بازار از ارزان شروع می شوند تا گران. البته فراموش نکنید اگر می خواهید چادر برایتان چند سالی قابل استفاده باشد، بهتر است نوع گران را خریداری کنید. نوع ارزان چادر معمولا باکیفیت نیستند.

مدل های چادر جده

یک  نکته مهم اینکه پارچه های مجلسی‌‌ معمولا طرح های برجسته دارند و ضخامت چادر بسته به طرح های آن متفاوت است و رنگ آن ها کمی براق می باشد. در طراحی چادرهای مجلسی از حاشیه های طرح دار و کار شده نیز استفاده می شود که زیبایی چادر را بیشتر می کند این حاشیه ها می تواند با رنگ چادر یکی باشد یا از رنگ های متضاد باشد. برای همین پارچه های مجلسی همانطور که از نامش پیداست در مجالس و مهمانی ها استفاده می شود.

چادر جده نگین دار

پارچه های مشكی از هر جنسی كه هستند، نباید با آب جوش شسته شوند. شستشو​ با آب داغ، مقاومت چادر را كم می كند و به آن حالت كهنه بودن می دهد.برای جلوگیری از آسیب های احتمالی دمای آب باید زیر ۶۰ درجه باشد، چرا كه پارچه ها هنگام برخورد با آب ولرم یا سرد رنگ كمتری از دست می دهند. سعی كنید هنگام شستشوی چادر از ماشین لباسشویی استفاده نكنید و آن را با دست بشویید.اگر می خواهید از مواد شوینده استفاده كنید، فكر مواد قوی و قلیایی را از سرتان بیرون كنید. استفاده از مایع ظرفشویی اغلب باعث شفافیت پارچه های مشكی می شود.هنگام شستشو، مواد نرم كننده را فراموش نكنید، چون كه پارچه های مشكی بعد از تماس با آب، خاصیت الكتریسیته پیدا می كنند و به لباس های شما می چسبند. این مواد كار شما را هنگام اتوكشی هم راحت می كند.هنگام پهن كردن چادر برای خشک شدن، آن را در معرض نور​مستقیم آفتاب قرار ندهید. این كار رنگ پارچه های مشكی را بور و كمرنگ می كند.ضمن آنكه چادر را به صورت مرتب و صاف پهن كنید و از چلاندن آن خودداری كنید، تا راحت تر اتو شود.

چادر مجلسی

راهنمای خرید چادر مجلسی

نکات خرید چادر جده

چادر جده

شستشو چادر مجلسی

قیمت چادر جده

همراه ما باشید

نظرات