آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ (برف و باران و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ بارش برف و آلودگی هوا و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید بارش ها و جاری شدن سیلاب و بارش برف و تگرگ در شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ (برف و باران و سیل)

تعطیلی مدارس ۲ اسفند ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 2 اسفند 1402 (برف و باران و سیل)

ایا چهارشنبه ۲ اسفند مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه (۲ اسفند ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این است برای تعطیلی مدارس فردا ۲ اسفند ماه تا ساعاتی دیگر در جلسه اضطرار آلودگی هوا در استانداری‌ها تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. کمافی‌السابق منابع خبری از عدم تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه خبر دادند و نوشتند: هرگونه خبر تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه صحت ندارد و همچنان در هاله ای در ابهام قرار دارد. اگر تصمیمی در ابن رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تداوم سامانه بارشی در کشور و بارش تگرگ و باران و بازش برف در برخی شهرها و استان های کشورمان باعث شد تا خبر تعطیلی مدارس فردا خبر داغ در شبکه های اجتماعی شده و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. لطفا آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به آغاز برف و باران و سرمای شدید هوا در تهران، احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیش بینی می شود. در حال حاضر مدارس تهران فردا ۲ اسفند تعطیل نیست، اگر وضعیت تعطیلی مدارس تهران مشخص شد تا ساعات پایان روز به اطلاع شما می رسد. انتظار تگرگ و بارش باران و برف در تهران وجود دارد.

وضعیت جوی تهران صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

با توجه به بارش ها و فعالیت سامانه بارشی احتمال تعطیلی مدارس قم و سمنان و قزوین و لرستان پیش بینی میشود. تا ساعات اینده خبرهای تعطیلی را دد این شهرها و استان ها به اطلاع شما می رسانیم.

آیا فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

با توجه پایداری هوا در اصفهان احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ پیش بینی میشود اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

بارش برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست. در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

آیا مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تا این لحظه از روز مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست و تمامی مدارس این استان ها و شهرها دایر می باشد.

تعطیلی‌‌مدارس خوزستان فردا

مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست و کلاس ها به صورت حضوری تشکیل میشود. اما تا ساعات آینده که والدین و دانش آموزان پیگیر وضعیت تعطیلی خوزستان و اهواز و چاربهار و سیستان و بلوچستان و زاهدان هستند اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

🔹️صادق ضیاییان در خصوص شرایط جوی کشور اظهار کرد: چهارشنبه ۲ اسفند در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، مرکز، شرق، ارتفاعات استان کرمان، ارتفاعات واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. وی اضافه کرد: از امروز تا آخر هفته تنگه هرمز، دریای عمان و بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس مواج است.
🔹️چهارشنبه (۲ اسفند) ورود سامانه بارشی و برف و کولاک در برخی نقاط شمال غرب، غرب، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس احتمال تگرگ و در ارتفاعات کولاک برف وجود دارد.

🔹️پنجشنبه ( ۳ اسفند) در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد در بعضی ساعت‌ها غبار محلی رخ خواهد داد

شاخص هوای شهرها فردا

شرایط جوی کشور از امروز تا آخر هفته تنگه هرمز، دریای عمان و بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس مواج است.

نظرات