آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ (برف و باران و سیل)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ بارش برف و آلودگی هوا و جاری شدن سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید بارش ها و جاری شدن سیلاب و بارش برف و تگرگ در شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سیل در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 29 بهمن 1402 (برف و باران و سیل)

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ (برف و باران و سیل)

تعطیلی مدارس ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و بارش برف و کولاک و برودت هوا و تگرگ از حرف تازه پیگیری کنید.

ایا یکشنبه ۲۹ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز یکشنبه (۲۹ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر‌ این است برای تعطیلی مدارس فردا ۲۹ بهمن ماه در جلسه اضطرار استانداری ها تصمیم گیری شده و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. هم اکنون منابع خبری تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه راتکذیب کردند و نوشتند: احتمال تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه وجود دارد و پیش بینی میشود. اما اگر تصمیمی در ابن رابطه اتخاذ شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تشدید بارش ها و بازش برف یک تا ۱۰ متری در برخی شهرها و استان های سردسیر باعث شد تا خبر تعطیلی مدارس کشور داغ شود و والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. لطفا آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به تشدید آلودگی هوا در تهران، احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ پیش بینی میشود. در حال حاضر مدارس تهران فردا ۲۹ بهمن تعطیل نیست، اگر وضعیت تعطیلی مدارس تهران مشخص شد تا ساعات پایان روز به اطلاع شما می رسد. روند کاهش دما از جمعه آغاز می‌شود و تا دوشنبه هقته جاری ادامه دارد.

آلودگی هوا در تهران مجدد برگشته و بازندگی نیز کاهش یافته و این باعث شده تا هوای تهران رو به آلودگی رود. انتظار می رود با وزش باد این آلودگی کمنر شود.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ برای مدارس استان لرستان و قم و سمنان و قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی میشود و به اطلاع شما میرسد.

آیا فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

با توجه شرایط جوی اصفهان احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی آموزش و پرورش و و استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

با توجه به برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست. در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

آیا مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تا این لحظه از روز مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل نیست و تمامی مدارس این استان ها و شهرها دایر می باشد.

تعطیلی‌‌مدارس خوزستان فردا

تا این ساعت مدارس خوزستان فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل نیست. اما تا ساعات آینده که والدین و دانش آموزان پیگیر وضعیت تعطیلی خوزستان و اهواز و چاربهار و سیستان و بلوچستان و زاهدان هستند اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

🔹️سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در شهرهای جنوبی و غربی کشور تا سه‌شنبه ۱ اسفند ماه خبر داد

رئیس سازمان هواشناسی اعلام کرد: با تداوم فعالیت سامانه بارشی نیمه شمالی بوشهر،‌ فارس، دامنه‌های البرز شرقی، شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش روی می‌دهد. او همچنین خبر داد در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، نوار شرقی، دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده ادامه دارد. یکشنبه بیست و نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در نیمه شرقی به‌ویژه شمال شرق کاهش محسوس دما روی می‌دهد. امروز خلیج‌فارس و تا روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

🔹️یکشنبه (۲۹ بهمن) در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی، جنوب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

شاخص هوای شهرها فردا

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی آسمان استان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد ملایم از بعد از ظهر پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد و تا روز جمعه در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در نیمه شمالی بارش برف و باران در ارتفاعات، بارش برف گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

نظرات