بیوگرافی شایگان بنی سعید مربی ایرانی لیگ انگلیس +‌سوابق و عکس جدید

0

بیوگرافی شایگان بنی سعید مربی ایرانی لیگ انگلیس +‌سوابق و عکس جدید

شایگان بنی سعید مربی ایرانی فوتبال در لیگ انگلیس متولد ‎دهه ۶۰ در اهواز می باشد. او از ۱۶ سالگی به انگلیس مهاجرت کرده و حالا به عنوان مربی ایرانی آکادمی آرسنال در لیگ برتر انگلیس فعالیت می کند. ادامه بیوگرافی شایگان بنی سعید کیست و همسرش همراه با عکس و سوابق و اینستاگرام وی می خوانید. با ما همراه باشید.

بیوگرافی شایگان بنی سعید مربی ایرانی لیگ انگلیس +‌زندگی شخصی و عکس جدید

بیوگرافی و زندگینامه شایگان بنی سعید و همسرش

شایگان بنی سعید مربی فوتبال متولد ‎دهه ۶۰ در اهواز می باشد. او از ۱۶ سالگی به انگلیس مهاجرت کرده و حالا به عنوان مربی ایرانی آکادمی آرسنال در لیگ برتر انگلیس فعالیت می کند.

بیوگرافی و زندگینامه شایگان بنی سعید و همسرش

شایگان بنی سعید اهل کجاست

وی یک فوتبالیست حرفه ای است که در ایران متولد شده و تا ۱۶ سالگی در ایران زندگی می کرد. او اهل اهواز بوده و بعد از مهاجرت در لندن زندگی می کند.

شایگان بنی سعید کیست و اهل کجاست

سوابق ورزشی

شایگان بنی سعید، فوتبال را زمانی که در ایران بود شروع کرد. او هم اکنون مربی ایرانی شاغل در باشگاه لیگ‌برتری انگلیس است.
بنی سعید پس از مهاجرت به انگلستان تحصیلات مربیگری را از ۱۸ سالگی شروع کرد و از اوایل سال ۹۸ به باشگاه میدلزبرو انگلیس پیوست، او مدتی مربی رده‌های پایه باشگاه میدلزبرو انگلیس بوده و در حال حاضر مربی آکادمی آرسنال است. همچنین شایگان بنی‌سعید مربی ایرانی این روز‌های رده پایه آرسنال، سابقه کار در دو باشگاه میدلزبورو و فولام را هم دارد و در این سه باشگاه به علاوه بر مربیگیری در بخش پایه و فاندیشن طور خاص کار “آنالیز عملکرد ورزشی و استعدادیابی” انجام داده و تحصیلاتش در این زمینه بوده است.

سوابق شایگان بنی سعید

او درباره فعالیت هایش می گوید: از اهمیت و نقش بزرگ روانشناسی و جامعه شناسی در فوتبال غافل هستیم. بزرگترین تیم‌های ایران در کادر خود روانشناس ورزشی ندارند که این یک فاجعه است و نشان می‌دهد چقدر از فوتبال روز دنیا فاصله داریم. من بعنوان یک مربی باید یک روانشناس هم باشم و روزانه خود را در معرض یادگیری و نوآگاهی در این مورد قرار دهم علاوه بر آن باید تا حدودی جامعه‌شناس هم باشم زیرا به طور مستقیم مدیریت یک جامعه ۳۰ نفره را بر عهده دارم و به طور غیرمستقیم با جوامع بزرگ‌تری هم در تعامل هستم که تأثیر بسزایی در عملکرد من دارند. باید با شناخت و آگاهی مناسب بتوانم با مسائل برخورد و آنها را ریشه‌یابی کنم، همچنین با هنجارسازی یا هنجارشکنی اصولی مشکلات را برطرف کنم.

زندگی شایگان بنی سعید

نظرات