نتایج کامل جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات (گروهی تا فینال)

0

نتایج مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات (گروهی تا نیمه نهایی و فینال) همراه با نتایج ایران در ادامه از مجله حرف تازه می خوانید:

نتایج کامل جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات (گروهی تا فینال)

دوازدهمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی در سال ۲۰۲۴ از ۲۶ بهمن الی ۶ اسفند به میزبانی دبی در امارات در حال برگزاری می باشد. ایران در اولین بازی خود توانست از سد اسپانیا بگذرد و پیروز شود. نتایج کامل مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات در مرحله گروهی و مقدماتی را ببینید:

نتایج کامل مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات (گروهی تا فینال)

گروه A

رتبه تیم بازی برد وقت اضافه پنالتی شکست گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ ایتالیا ۱ ۱ ۰ ۰ ۰ ۳ ۱ +۲ ۳
۲ امارات ۱ ۱ ۰ ۰ ۰ ۲ ۱ +۱ ۳
۳ مصر ۱ ۰ ۰ ۰ ۱ ۱ ۲ -۱ ۰
۴ ایالات متحده ۱ ۰ ۰ ۰ ۱ ۱ ۳ -۲ ۰

ایالات متحده ۱-۳ ایتالیا

امارات متحده عربی ۲-۱ مصر

ایتالیا – مصر ( شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران)

امارات – آمریکا ( شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران)

گروه B ( گروه ایران)

رتبه تیم بازی برد وقت اضافه پنالتی شکست گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ تاهیتی ۱ ۱ ۰ ۰ ۰ ۴ ۳ +۱ ۳
۲ ایران ۱ ۰ ۱ ۰ ۰ ۶ ۶ ۰ ۲
۳ اسپانیا ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۶ ۶ ۰ ۱
۴ آرژانتین ۱ ۰ ۰ ۰ ۱ ۳ ۴ -۱ ۰

تاهیتی ۴-۳ آرژانتین

ایران ۶ – اسپانیا ۶ ( در ضربات پنالتی ایران سه بر یک پیروز شد)

اسپانیا – تاهیتی (شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۶:۳۰)

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۴ امارات با تیم های اسپانیا، آرژانتین و تاهیتی همگروه است. در مرحله گروهی، اگر یک مسابقه در پایان زمان عادی بازی مساوی شود، وقت اضافه (یک زمان سه دقیقه ای) انجام می شود و در صورت لزوم با ضربات از نقطه پنالتی برای تعیین برنده دنبال می شود. هر تیم سه امتیاز برای برد در وقت قانونی، دو امتیاز برای برد در وقت اضافه، یک امتیاز برای برد در ضربات پنالتی و بدون امتیاز برای شکست کسب می کند. دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه می یابند.

نتایج ایران

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ امارات برابر اسپانیا به برتری رسید.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی شامگاه پنجشنبه به مصاف اسپانیا رفت و پس از تساوی ۶ به ۶ در وقت‌های قانونی و اضافی بازی، در ضربات پنالتی ۳ بر یک به برتری رسید.

به گزاش ورزش سه، تیم ملی ایران در شروع این دیدار نمایش خوبی از خود به نمایش نگذاشت و ۱۰ دقیقه ابتدایی وقت اول بازی با ۳ گل از حریف خود عقب افتاد. اما در ادامه ۱۲ وقت‌های اول مسلم مسیگر توانست نخستین گل ایران را به ثمر برساند تا وقت اول با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

در وقت دوم تیم ملی ایران توانست توسط محمد علی مختاری یکی دیگر از گل‌ها را جبران کند اما بازیکنان اسپانیا با ثبت گل چهارم، بازی را ۴ بر ۲ کردند و در ادامه هم گل پنجم را به ثمر برسانند و در اواخر وقت دوم این بازی محمد علی مختاری گل سوم ایران را به ثمر برسانند.
ساحلی بازان ایرانی که قصد نداشتند در این دیدار تن به شکست دهند تلاش خود را بیشتر کردند و در وقت سوم توانستند با ۲ گل محمد علی مختاری بازی را به تساوی بکشانند تا وقت سوم این دیدار با تساوی ۵ به ۵ به پایان برسد.

به دنبال این تساوی، بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و رضا امیری در همان ابتدا توانست ششمین گل تیم ملی ایران را به ثمر برساند. اما در آخرین ثانیه این دیدار تیم اسپانیا گل ششم را هم به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

پس از تساوی در وقت اضافه، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا در نخستین دیدار خود مقتدرانه عمل کند و تیم دوم جهان را شکست دهد. گل‌های تیم ملی ایران در این بازی را مسلم مسیگر، رضا امیری و محمدعلی مختاری (۴ گل) به ثمر رساندند.

نظرات