ماجرای جنجالی کلاهبرداری شرکت کوروش کمپانی و واکنشها را ببینید / مالک کوروش کمپانی کیست

0

ماجرای جنجالی کلاهبرداری شرکت کوروش کمپانی و واکنشها را ببینید / مالک کوروش کمپانی کیست

عکس منتشر شده از پلمپ شرکت کوروش کمپانی به جرم کلاهبرداری از مردم به بهانه جذب سرمایه و فروش آیفون ۱۳ اینروزها به خبر جنجالی تبدیل شده و امیرحسین شریفیان مالک «کوروش کمپانی» متواری شده اما پدر این فرد دستگیر شده است. پلیس کلاهبرداری توسط این هلدینگ را تایید کرده است. برخی کاربران نوشتند: کوروش آسوده نخواب که از نامت برای کلاهبرداری استفاده می کنند!!

ماجرای جنجالی کلاهبرداری شرکت کوروش کمپانی و واکنش ها ببینید / مالک کوروش کمپانی کیست

صاحب کوروش کمپانی کیست

در پی انتشار گزارشی در برخی رسانه‌ها در خصوص کلاهبرداری شرکت کوروش کمپانی، علیه این مجموعه اعلام جرم و برای رسیدگی به آن پرونده قضایی تشکیل شد. وبسایت و فروشگاه اینترنتی این شرکت هم از حدود یک هفته پیش، به صورت کامل از دسترس خارج شده بود. این شرکت برای جلب اعتماد مردم از چهره های مشهور و صاحب نام ورزشی و هنری نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد.

درباره شرکت کوروش کمپانی

شرکت کوروش کمپانی یکی از فروشنده‌های موبایل و برند آیفون است که به تازگی تاسیس شده و با تبلیغ فروش آیفون ۱۳ به قیمت ۲۰میلیون تومان بر سر زیان ها افتاد. این شرکت که در حوزه فروش موبایل فعالیت داشت و تبلیغات گسترده بازیگرها، فوتبالیست‌ها و…. موفق به جلب اعتماد و فریب مالباخته‌ها شده بود.

شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روز‌ها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است. برخی از افراد تا ۲۴۰ میلیون و ۶۰۰ میلیون برای خرید آیفون سرمایه گذاری کردند و حالا دستشان به جایی بند نیست

کلاهبرداری کوروش کمپانی چه بود؟

پلیس جرایم اقتصادی کلاهبرداری کوروش کمپانی را تایید کرده و در پی یافتن این فرد و احقاق حقوق مالباختگان است. صاحبین کوروش کمپانی فرار کرده و دفترشان را نیز تخلیه کرده‌اند.

ا.شیری، یکی از کسانیست که در جریان این کلاه‌برداری اقدام به خرید فاکتور کرده است. او که حالا با دفتر تخلیه شده کوروش کمپانی مواجه شده است، صحبت‌های جالبی به خبرگزاری انتخاب از این کلا‌ه‌برداری دارد.

او افزود: همین کوروش کمپانی می‌گفت من پایان خدمت ندارم و پاسپورت هم ندارم و از ایران نمی‌روم اما عکس‌هایش در خارج درامد. در عین حال جواز‌ش منتشر شده است. خاطره قره داغی یکی از اعضا بود و او هم نیست. در‌ مکان ساختمان فرمها رها شده روی زمین است.

امیرحسین شریفیان صاحب و مالک کوروش کمپانی کیست

امیرحسین شریفیان مدیر و صاحب و مالک کوروش کمپانی کیست

امیرحسین شریفیان متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۵ در خلخال است. فردین شریفیان پدر امیر حسین شریفیان است .

شرکت کوروش کمپانی با مدیریت امیرحسین شریفیان، با تبلیغات گسترده توسط اینستاگرام و تلگرام و حتی رپورتاژ در بعضی از سایتهای خبری و استفاده از افراد مشهور مثل بازیگران، فوتبالیست ها … سعی بر اعتماد سازی کرد .

در همین بین برای دوباره به چشم اومدن این شرکت، که در بلک فرایدی شلوغ شده بود ، به دلیل بدحجابی مشریان ، دفتر این شرکت پلمپ شد . با همین ترفند و گذاشتن چند کلیپ در اینستاگرام ، مجدد بر سر زبان ها افتاد …

این شرکت که در غرب تهران فعالیت داشت و طی فعالیتی که در این ۲ سال داشت با جذب سرمایه از مردم از طریق پیش فروش گوشی آیفون به قیمت ۲۰ میلیون تومان و عدم تحویل به موقع ( البته در ابتدا برای جذب مشتری ، گوشی ها را تحویل میداد ) و یا دیرکرد در تحویل تا ۴۵ روز ، نارضایتی مشتری ها را شروع کرد .

پیگیری های ایرنا نشان می دهد که این شرکت در ماههای گذشته نتوانسته بود از عهده تعهدات خود برآید و به همین دلیل برخی از کسانی که اقدام به پیش خرید موبایل از این شرکت کرده بودند، در یکی از کلانتری های غرب تهران اقدام به طرح شکایت کرده بودند.

هرچند این شرکت تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشت اما از آنجا که دارای دفتر فیزیکی بود، پرونده آن در پلیس امنیت اقتصادی پیگیری می شود.

پلمب شدن دفتر

پس از پلمب شدن دفتر این شرکت در پی شکایت شهروندان، به تازگی در فضای مجازی فیلمی با موضوع متواری شدن مدیر اصلی این شرکت مطرح شده است که یک منبع آگاه در فراجا در گفت‌وگو با ایرنا این موضوع را تایید و اعلام کرد که پیگیری ها برای دستگیری وی در دستور کار است ضمن آنکه اقدامات کارآگاهی از اطرافیان و نزدیکان این فرد برای کسب اطلاعات بیشتر و احقاق حقوق مالباختگان در دست اقدام است.

آدرس دفتر

آدرس دفتر شرکت کوروش کمپانی کلاهبردار عبارت از:

شعبه مرکزی: تهران، بلوار فردوس شرق، روبروی کوچه احمدی، پلاک ۱۱۲، ساختمان کوروش کمپانی

شعبه چارسو: ساختمان چارسو ، طبقه منفی یک ، پلاک A14 روبروی همراه اول

شعبه همدان : خیابان میرزاده عشقی، خیابان رکنی، جنب بستنی بختیاری

شماره تلفن و پیج اینستاگرام

(البته الان کسی پاسخگو نیست)

نظرات