پخش زنده بازی سپاهان و الهلال پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

0

پخش زنده بازی سپاهان و الهلال پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

بازی سپاهان و الهلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود. همچنین طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد العلی از کویت این مسابقه را سوت خواهد زد. عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت نیز داور VAR است

پخش زنده بازی سپاهان و الهلال پنجشنبه 26 بهمن 1402 بدون سانسور +‌آنلاین

⚽️ پخش از شبکه ورزش سیما و شبکه استانی اصفهان

شبکه و فرکانس کانال های ماهواره ای پخش بازی سپاهان و الهلال

🔥کد بیس کانال شبکه ۳ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دو ماهواره بدر و اینتل ست ۳۹ در مداره ۲۶ و ۶۲ درجه شرقی

TV3 HD
VARZESH HD

Badr 26.0°E
FREQ:11881 H 27500
FREQ:12265 H 30000
Intelsat 39 62°E
FREQ:11555 V 30000

Badr 26.0°E
BISS: ۷۷۷۷۷۷ ۶۵ ۷۷۷۷۷۷ ۶۵

Intelsat 39 62°E
BISS: ۱A2B3C814D5E6F1A

در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ بازی سپاهان – الهلال را با کیفیت عالی تماشا کنید

۳ https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و aparatsport و آپارات اسپرت و شبکه ورزش می توانید این مسابقه فوتبال را تماشا کنید.

دیدار تیم ملی فوتبال الهلال مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ امروز ـ ۲۶ بهمن ماه ـ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الهلال را احتمالا این نفرات تشکیل می‌دهند:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی الهلال ترکیب احتمالی مقابل سپاهان مقابل الهلال را احتمالا این نفرات تشکیل می‌دهند:

یاسین بونو، علی البلیهی، حسن محمد التمبکتی، محمد البریک، سعود عبدالحمید، سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، سلمان الفرج، سالم الدوساری، مالکوم و الکساندر میتروویچ

حواشی بازی

تیم فوتبال سپاهان ایران تنها نماینده فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم فوتبال الهلال عربستان خواهد بود.

طلایی‌پوشان موفق شدند با کسب ۱۰ امتیاز در گروه C این رقابت‌ها بعد از الاتحاد عربستان به عنوان یکی از برترین‌های رتبه دوم راهی مرحله حذفی شوند. در مقابل رئیس آسیا در گروه D این مسابقات با نساجی ایران هم‌گروه بود، موفق به کسب ۱۶ امتیاز شد تا به عنوان صدرنشین پا به این مرحله از رقابت‌ها بگذارد.

قضاوت این دیدار به عهده احمد العلی از کویت است. عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت نیز داور VAR است. این داور کویتی همین چند روز گذشته قضاوت دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و قطر را در مرحله نیمه‌نهایی به عهده داشت.

بعداز اعتراض رامین رضاییان به قرارنگرفتن بازی حساس سپاهان و الهلال در جدول پخش شبکه سه، نماینده اصفهان در مجلس هم با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار پخش مسابقه تیم سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان از شبکه سه سیما شد.
برخی گزارش های واصله حکایت از عدم پخش مسابقه روز پنجشنبه این تیم از شبکه ۳ سیما دارد که این رویکرد کاملا مغایر با منش عدالت محوری رسانه ملی می باشد. هواداران سپاهان اظهار دارند که اگر تیم های پایتخت در این مسابقات بودند، پخش بازی آنان از شبکه ۳ سیما صورت می گرفت ولکن با سپاهان اینگونه رفتار می شود.

نظرات