پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

0

پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته شانزدهم بیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود. برای تماشای آنلاین و پخش زنده مسابقه فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس از شبکه سه و شبکه آفتاب کلیک کنید:

پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس پنجشنبه 26 بهمن 1402 بدون سانسور +‌آنلاین

⚽️ پخش از شبکه سه سیما و شبکه آفتاب

شبکه های پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس

در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس را با کیفیت عالی تماشا کنید

۳ https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و aparatsport و آپارات اسپرت و شبکه ورزش می توانید این مسابقه فوتبال را تماشا کنید.

دیدار مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می شود از شبکه سه سیما و شبکه ورزش و شبکه آفتلب پخش خواهد شد.

ترکیب احتمالی

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را احتمالا این نفرات تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروس رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و شهاب زاهد

الومینیم اراک – پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند. پس از پایان جام ملت های آسیا، لیگ برتر ایران آغاز شده است و فردا در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس و آلومینیوم اراک برابر یکدیگر قرار می گیرند.

این بازی اولین بازیِ رسمی پرسپولیس با هدایت اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس است که البته با استقبال چندان خوبی از سوی هواداران این تیم مواجه نشده است. در سوی مقابل هم مجتبی حسینی هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد.

پس از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، اوسمار ویرا برزیلی به عنوان سرمربی قرمزها انتخاب شد. اوسمار در اولین دیدار خود در قامت سرمربی پرسپولیس، باید برابر آلومینیوم اراک مجتبی حسینی قرار بگیرد.

آلومینیوم در ۵ تقابل آخر خود مقابل نساجی موفق به ثبت ۵ کلین شیت شده است. در دیدار پر برخورد و حساس امروز و از سری رقابت‌های جام حذفی، درست شبیه به دیدار رفت این دو تیم در لیگ برتر، احسان قهاری کلید دروازه نساجی را در جیب خود داشت. در کنفرانس بعد از بازی هم مجتبی حسینی با اشاره به پتانسیل این بازیکن در جواب سوال اینکه چرا از نساجی جدا شد و به سبز پوشان پیوست، گفت: احسان بازیکن بسیار خوبی است و من از مدت‌ها قبل او را تحت نظر دارم. البته امروز همه بچه‌های ما چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی عملکرد فوق العاده‌ای داشتند.

مجتبی حسینی هم در تیم‌های نساجی مازندران، صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز دستیار یحیی گل محمدی بوده است. اما از سال ۱۳۹۹ خودش وارد عرصه سرمربیگری شد. شاگردان حسینی در دیدار مقابل نساجی به خوبی ابتدا این تیم را به کنترل درآورده و در ادامه با حملات خطرناک از جناحین، موفق به باز کردن دروازه ببرها و حذف آنها از جام حذفی شدند. حسینی و شاگردانش حالا با روحیه‌ای بالا آماده دیدار حساس مقابل پرسپولیس می‌شوند.

نظرات