زمان و ساعت بازی های فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ دبی (برنامه کامل)

0

زمان و ساعت بازی های ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات همراه با برنامه کامل بازی های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ در ادامه از مجله حرف تازه می خوانید:

زمان و ساعت بازی های فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی 2024 امارات (برنامه کامل)

برنامه بازی های فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ همراه با زمان و ساعت بازیها

برنامه بازی های فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی دبی امارات ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

  • پنجشنبه ۲۶ بهمن ساعت ۲۰:۳۰ : ایران – اسپانیا
  • شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۲۰:۳۰ : ایران – آرژانتین
  • دوشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۲۰:۳۰ : ایران – تاهیتی

دوازدهمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی از ۱۵ تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ به میزبانی دبی در امارات برگزار خواهد شد. جام‌جهانی فوتبال ساحلی از سال ۲۰۰۹ یک رویداد دوسال یک بار برگزار می‌شود، و این مسابقات ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۳ برگزار شود اما در فوریه ۲۰۲۳ این مسابقات یک سال به تعویق افتاد تا سازماندهنگان خودشان را بیشتر برای این مسابقات آماده کنند. در مجموع ۱۶ تیم به این مسابقات راه یافتند علاوه بر امارات که خودش میزبان است و به طور خودکار به این مسابقات راه یافت، ۱۵ تیم دیگر از مسابقات انتخابی هرقاره به این مسابقات راه پیدا کردند . مسابقات انتخابی از اکتبر ۲۰۲۲ آغاز شد و تا سپتامبر ۲۰۲۳ ادامه داشت.

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اسامی ۱۲ بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در جام جهانی امارات حضور خواهند شد را به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه‌بانان: حمید بهزادپور و سیدمهدی میرجلیلی

بازیکنان: مسلم مسیگر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، محمدعلی مختاری، علی میرشکاری، محمد معصومی‌زاده، موحد محمدپور، رضا امیری‌زاده، محمد مرادی، مهدی شیرمحمدی و سعید پیرامون

ساحلی بازان ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ ‌در گروه B با تیم‌های اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه هستند. شاگردان علی نادری در حالی هشتمین حضور خود در جام جهانی را تجربه می‌کنند که باید در مرحله گروهی به مصاف دو نایب قهرمان ادوار گذشته جام جهانی بروند. اسپانیا سه بار و تاهیتی دو بار مقام دوم جام جهانی را کسب کردند. آرژانتین هم یک مقام سومی و یک چهارمی این رقابت‌ها را در کارنامه دارد.

نظرات