بیوگرافی روژانو ارجمند بازیگر و همسرش +زندگی شخصی و هنری و عکس

0

بیوگرافی روژانو ارجمند بازیگر و همسرش +زندگی شخصی و هنری و عکس

روژانو ارجمند کیست

روژانو ارجمند متولد ۲۶ دی ۱۳۷۸ در سقز بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او در حال حاضر ۲۴ سال سن دارد و اهل سقز می باشد. خانم ارجمند از سال ۱۳۹۲ وارد حیطه بازیگری شده است.

روژانو ارجمند

زندگی و بیوگرافی روژانو ارجمند

روژانو ارجمند متولد ۲۶ دی ۱۳۷۸ در سقز بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او از سال ۱۳۹۲ وارد بازیگری در تئاتر شده و در چند نمایش و فیلم کوتاه بازی کرده است، اما بیشترین شهرتش برای بازی در سریال سنجرخان می باشد که برای اولین بار در بهمن ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما پخش شد.

بیوگرافی روژانو ارجمند بازیگر و همسرش +زندگی شخصی و هنری و عکس

سوابق بازیگری و خصوصی

روژانو ارجمند بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون که اینروزها در سریال سنجرجان خان ایفای نقش کرده است اهل سقز بوده و از سال ۹۹ وارد بازیگری شده است.

روژانو از تئاتری‌ها محسوب میشود که کم کم وارد کار تصویری در سینما و تلویزیون شده است. او بیش از ۱۰ سال یابقه فعالیت هنری در تئاتر سقز را دارد و در این باره می گوید کارگردان‌ها در سالن‌های نمایش حضور پیدا می‌کنند تا بازیگران خود را از میان تئاتری‌ها انتخاب کنند و این اتفاق خوبی برای بازیگران صحنه تئاتر است.

عکس مادر روژانو بازیگر سنجرخان

عکس روژانو ارجمند بازیگر و مادرش

این بازیگر علاوه بر بازی در تئاتر تجربه بازی در فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های مستقل دانشجویی را در کارنامه خود دارد و در چند جشنواره خارجی و خاورمیانه ای حضور داشته است. او می گوید: اولویت اول من تئاتر است و در این باره می گویذ: تئاتر هنری زنده است و بازیگران تئاتر ارتباط مستقیم با تماشاچی دارند و این ارتباط دیالکتیک که خیلی از هنرمندان حوزه تصویر آن را ندارند را با هیچ چیز دیگری در دنیا عوض نمی‌کنند.

ازدواج و همسر

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده

اینستاگرام روژانو ارجمند

اینستاگرام روژانو ارجمند

rozhano__arjmand

شروع بازیگری

ارجمند پس از گذراندن دوره های بازیگری در آموزشگاه آزاد، فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرده و سپس به کارهای تصویر روی آورده است. او برای اولین بار با بازی در سریال شبکه مخفی زنان در نقش صاحب جان در سال ۱۴۰۰ خوش درخشید. ارجمند در دومین کار هنری خود در سریال جدید محمدحسین لطیفی به نام سنجرخان ایفای نقش کرده است. اگرچه نق وی در این سریال کوتاه است اما می گوید: کوتاهی یا بلندی نقش برای من اهمیتی ندارد مهم این است که آن نقش چقدر اکت دارد. در برخورد با دستیاران کارگردان ها هرگز نپرسیده‌ام که نقش کوتاه است یا بلند و حتی دیالوگ‌ها را در سناریو هایلایت نمی‌کنم. بازی در کار آقای لطیفی نه تنها سخت نبود بلکه راه را برای من هموار کرد.

عکس های روژانو ارجمند بازیگر سریال سنجرخان

عکس ها و تصاویر جذاب و دیدنی روژانو ارجمند

بیوگرافی روژانو ارجمند

نظرات