مدل های جدید شومیز زنانه و دخترانه ویژه عید ۱۴۰۳ زیبا و خاص + راهنمای خرید

0

شومیز زنانه ویژه عید ۱۴۰۳ : شومیز امروزه در بین بانوان بسیار رایج و پر طرفدار است. این مدل لباس را ی توان هم جای مانتو بر تن کرد هم به عنوان بلوز مجلسی در مهمانی ها. همراه ما باشید.

شومیز زنانه ویژه عید 1403

مدل های جدید شومیز زنانه و دخترانه ویژه عید ۱۴۰۳ زیبا و خاص + راهنمای خرید

شما در انتخاب شومیز باید موقعیت مورد نظر خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال شومیزی مناسب برای زیر مانتوی خود هستید کیفیت پارچه شومیز اهمیت دارد چرا که ممکن است هر روز مورد استفاده قرار گیرد و به شستشوی مداوم نیاز داشته باشد اما اگر به دنبال شومیز مجلسی برای مهمانی های خاص هستید بهتر است شومیز حریر یا کرپ را انتخاب کنید.ناگفته نماند شومیز از جنس پارچه پلی استر از لحاظ دوام و ماندگاری جنس خوبی دارند و بر اثر شستشوی مداوم رنگ و شکل خود را از دست نمی دهند. البته ناگفته نماند که خیلی از خانم ها به پوشیدن این پارچه حساسیت دارند. پس اگر به پارچه پلی استر حساسیت ندارید و بدنتان اذیت نمی شود انتخاب خوبی برای استفاده طولانی مدت است.

شومیز زنانه

اندازه بودن لباس تاثیر بسیار مهمی در زیبایی ظاهری افراد دارد. لباس خیلی گشاد یا خیلی تنگ موجب زشت شدن استایل می شود. بنابراین با انتخاب بهترین سایز تیپ و استایل خود را جذاب کنید پس این نکته بسیار مهم است.

شومیز زنانه برای عید

توجه کنید که هرچه یقه و سر آستین شما خشک و سفت تر باشد، لباس شما رسمیت بیشتری دارد. اگر می خواهید استایلی معمولی داشته باشید، یقه و سر آستین را کمی آزاد انتخاب کنید که از حالت رسمی خارج شود. یقه شومیز انواع مختلفی دارد که باید متناسب با اندازه گردنتان انتخاب کنید. سر آستین نباید خیلی پهن، تنگ یا گشاد باشد که از مچ دست بیرون بیاید و روی دست بیوفتد. آستین ها باید به گونه ای باشد که بتوانید حرکات دست خود را به راحتی انجام دهید.

شومیز مجلسی زنانه

در انتخاب رنگ شومیز بهتر انتخا=بتان رنگ سال باشد اما اگر تمایلی نداشتید می توانید رنگ های خنثی را انتخاب کنید،این رنگ ها به تمامی استایل ها میایند و می توانید هر لباسی را راحت تر ست کنید مانند سفید،مشکی،کرمی،آبی و….

راهنمای خرید شومیز زنانه

نکات خرید شومیز زنانه برای عید

مدل های جدید شومیز زنانه

جنس شومیز مجلسی زنانه

شومیز حریر زنانه

شومیز دخترانه

همراه ما باشید

نظرات