آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی سپاهان و الهلال جام ملتها ۲۰۲۳ +‌نحوه خرید بلیت

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی سپاهان و الهلال جام ملتها ۲۰۲۳ +‌نحوه خرید بلیت

جدیدترین تغییرات در شرایط فروش بلیط بازی سپاهان و الهلال در جام مبت های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد. برای خرید بلیت سپاهان و الهلال در سایت اختصاصی سپاهان به نشانی fooladsepahansport.com روی نام یا پرچم آن کلیک کنید. در صورتی که بلیت ها به اتمام نرسیده باشد، فروش بلیت تا دقیقه ٣٠ قبل از مسابقه ادامه خواهد داشت.

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی سپاهان و الهلال جام ملتها 2023 +‌نحوه خرید بلیت

نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و الهلال ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ و لینک سایت

به گزارش سپاهان، بلیت‌فروشی بازی سپاهان و الهلال در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ ازطریق سایت رسمی باشگاه سپاهان به نشانی اینترنتی fooladsepahansport.com انجام می پذیرد

در حساس‌ ترین بازی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، سپاهان به مصاف الهلال خواهد رفت. دیداری که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمانی خواهد داشت.
بازی دو تیم سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، روز پنجشنبه (۲۶ بهمن ۱۴۰۲) از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی از روز سه شنبه ۲۴ بهمن انجام می‌شود.

مراحل خرید

خرید بلیط الکترونیکی بازی سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ در ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ از ساعاتی پیش کلید خورد و فوتبال دوستان و هواداران تیم های سپاهان و الهلال می توانند از ساعت تعیین شده تا نیم ساعت مانده به مسابقه در روز ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ از طریق لینک مستقیم fooladsepahansport.com بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

سایت خرید آنلاین بلیط بازی سپاهان و الهلال

تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه، بیست‌وششم بهمن در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان، به اطلاع می‌رساند سامانه فروش بلیت از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در دسترس قرار خواهدگرفت.

از هواداران عزیز تقاضا می‌گردد بلیت مسابقه را صرفا از سامانه معرفی شده دریافت کرده و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند، از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد. بار دیگر تاکید می شود، به دلیل دستورات مکرر مسئولین آسیایی برگزاری مسابقه، ورود تماشاگران به ورزشگاه فقط با ارائه بلیت امکان پذیر است و افرادی که بلیت ندارند به سمت ورزشگاه حرکت ننمایند. در غیر این صورت، باشگاه با جرائم و محدودیت های انضباطی مواجه خواهد شد.

هواداران دارنده باساکارت می‌توانند بلیت مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت نمایند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

🔻سامانه بلیت: fooladsepahansport.com

شرایط و قیمت بلیت

۱- هواداران محترم به اطلاع میرساند با توجه به الزامات AFC ، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به همراه بلیط الکترونیک معتبر (نسخه پرینت شده یا دانلود شده در تلفن همراه که QR کد مندرج روی بلیط واضح و مشخص باشد) هنگام ورود به ورزشگاه الزامی است.
۲- از پذیرفتن و ورود هواداران محترم به ورزشگاه بدون داشتن مدارک فوق تحت هر عنوان ممانعت جدی به عمل خواهد آمد.
۳- هواداران گرامی هنگام خرید بلیط از سایت، در صورت کسر وجه و عدم صدور و مشاهده بلیط در تاریخچه خرید، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت، وجه به حساب شما عودت میگردد. میتوانید مجددا نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید. لطفا از تماس با پشتیبانی سایت و اشغال نمودن خطوط در این خصوص پرهیز فرمایید.
۴- هواداران گرامی پس از صدور بلیط، تحت هیچ عنوان امکان کنسل نمودن بلیط صادره، تغییر سکو و یا عودت وجه وجود ندارد. لطفا از تماس با پشتیبانی سایت و اشغال نمودن خطوط در این خصوص پرهیز فرمایید.

نظرات