بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن پرسپولیس +‌سوابق و اینستاگرام اوستون ارونوف

0

بیوگرافی اوستون اورونوف با عکس و تصاویر همسرش و سوابق و آمار گل های اوستون ارونوف بازیکن پرسپولیس همراه با عملکرد و افتخارات و اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه بررسی می کنیم

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن پرسپولیس +‌سوابق و اینستاگرام اوستون ارونوف

اوستون رستم ارونوف بازیکن فوتبال متولد ۱۹ دسامبر ۲۰۰۰ در ازبکستان بوده و در حال حاضر ۲۳ سال سن دارد. اوستون اورونوف بازیکن پرسپولیس دارای قد ۱٫۸۱ متر می باشد و از سال ۲۰۱۰ وارد فوتبال حرفه ای شده است. اوستون ارونوف در بهمن ماه ۱۴۰۲ با عقد قراردادی به تیم پرسپولیس تهران پیوست و قرار است در پست هافبک برای لیگ برتر خلیح فارس ایران توپ بزند.

اوستون اورونوف بازیکن پرسپولیس

اوستون ارونوف کیست

اوستون اورونوف فوتبالیست اهل ازبکستان است و در حال حاضر در پست وینگر و هافبک برای تیم پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال خلیج فارس ایران بازی می کند. او تاکنون در تیم های نوبهار، لوکوموتیو، اسپارتاک و اوفا و تیم هلی زیر ۱۷ سال تا زیر ۲۳ سال و تیم ملی ازبکستان فعالیت حرفه ای داشته است. پست تخصصی اورونوف، هافبک تهاجمی است اما او در در پست هافبک راست هم زیاد به میدان رفته است.

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن پرسپولیس +‌سوابق و اینستاگرام اوستون ارونوف

گل های ملی

اوستون رستم اورونوف ۲۵ گل ملی دارد و در بازی های آسیایی توانسته به تیم های ایرانی نیز گل بزند . عملکرد قابل قبول او در مسابقات آسیایی باعث شد تا نظر کادر فنی پرسپولیس به ارونوف جلب شود و او به خدمت بگبرند.

ازدواج و همسر

اوستون اورونوف بازیکن جدید پرسپولیس احتمالا مجرد بوده و هنور ازدواج نکرده است زیرا عکسی از همسر ایشان در پیج اینستاگرامش موجود نیست.

اوستون ارونوف بازیکن پرسپولیس کیست

زندگی شخصی و بیوگرافی اوستون اورونوف

اوستون ارونوف Oston Rustam؛ زادهٔ ۱۹ دسامبر ۲۰۰۰ بازیکن فوتبال اهل ازبکستان است که در پست هافبک هجومی و وینگر برای باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند. این فوتبالیست ازبکی در نوایی، ازبکستان متولد شده است.

بیوگرافی و عکس های اوستون ارونوف ازبکستانی بازیکن پرسپولیس و همسرش

از باشگاه‌هایی که بازیکن سابق تیم نوفباخور در آن بازی کرده‌است می‌توان به پخته‌کار، نوبهار، لوکوموتیو، اوفا، اسپارتاک و اورال یکاترینبورگ اشاره کرد. این بازیکن ۲۳ ساله سابقه بازی در پست‌های دفاع راست، هافبک وسط، هافبک چپ، وینگر چپ، وینگر راست، مهاجم مرکزی، هافبک تدافعی و دفاع چپ را هم دارد.

اوستون اورونوف چه رزومه ای دارد؟

اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی، فوتبال را از شهر زادگاهش نوایی آغاز کرد. او پس از ۶ سال حضور در آکادمی باشگاه پاختاکور، در سال ۲۰۱۷ به عضویت تیم اصلی درآمد اما حضورش دوام نداشت و راهی نوفباخور شد. اوستون در سال ۲۰۱۹ از این تیم جدا شد و راهی باشگاه لوکوموتیو شد. او در گام بعدی در سال ۲۰۲۰، از ازبکستان خارج شد و در تیم یوفا بازی کرد. اما پس از آن به دلیل عدم موفقیت به تیم اسپارتاک مسکو رفت، اما متاسفانه نتوانست عملکرد قابل توجهی داشته باشد و پس از بازگشت به یوفا، به صورت توافقی جدا شد با عقد قراردادی به تیم اورال روسیه‌ پیوست.

سوابق اوستون ارونوف

عدم موفقیت آستان ارونوف در این تیم نیز باعث شد تا او خیلی زود به کشورش برگردد و بعد از بازگشت برای دومین بار، راهی تیم نوفباخور شود.

اوستون ارونوف در طول فعالیت های خود در فوتبال توانسته به تیم‌های مالدیو، کامرون، تاجیکستان، ویتنام و ایران گل بزند. آخرین گل ملی این بازیکن برابر تیم ملی فوتبال ایران در جریان تساوی ۲-۲ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های ۲۰۲۷ بود.

پیج اینستاگرام اوستون اورونوف

پیج اینستاگرام اوستون اورونوف

Oston Rustam

اوستون اورونوف ازبکستانی بازیکن پرسپولیس ایران

آمار باشگاهی و گل های اوستون اورونوف ازبکستانی بازیکن پرسپولیس ایران

اوستون اورونوف، ستاره ملی‌پوش ازبکستانی و خرید جدید باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل وارد تهران شد. اورونوف که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ همراه تیم ملی ازبکستان حضور داشت، سابقه بازی در زسکا مسکو و نوبهار را هم داشته است. ارونوف چهارمین بازیکن جدید است که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سرخپوشان ایران ملحق شد.

عملکرد ضعیف در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

آستان ارونوف که یکی از امیدهای اصلی ازبکستان در جام ملت‌‎های آسیا ۲۰۲۳ بود اما عملکرد ضعیفی داشت و هیچ گلی نزد تنها یک پاس گل ارسال کرد.

او به جز دیدار برابر سوریه که ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت، در چهار مسابقه دیگر پیش از پایان مسابقه زمین بازی را ترک کرد و همانند دیگر عناصر تهاجمی ازبکستان مثل عزیزبک تورگونبوئف، عباس‌بک فیض‌الله‌اف، ایگور سرگیف و … نتواند روی گلی موثر باشد.

نظرات