بیوگرافی سعد الشیب دروازه بان قطر +‌سوابق و اینستاگرام و دروازه بان قطر کیست

0

بیوگرافی سعد الشیب دروازه بان قطر +‌سوابق و اینستاگرام و دروازه بان قطر کیست

سعد الشیب با نام کامل سعد عبدالله الشیب دروازه بان تیم ملی فوتبال قطر متولد ۱۹ فوریه ۱۹۹۰ در دوحه قطر و ۳۳ سال سن دارد. او فوتبالیست و بازیکن فوتبال اهل قطر است که در حال حاضر در پست دروازه بان برای تیم ملی قطر و باشگاه السد بازی می کند. سعد الشیب دروازه بان دوم قطری ها بوده و ۸۴ بازی ملی دارد. مشعل برشم دروازه بان اول تیم ملی قطر می باشد. ادامه بیوگرافی سعد الشیب دروازه بان قطر و همسرش همراه با عکس و سوابق وی و اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه می خوانید

سعد الشیب دروازه بان قطر
بیوگرافی سعد الشیب و همسرش

سعد الشیب دروازه بان قطر متولد ۱۹ فوریه ۱۹۹۰ در دوحه قطر فوتبالیست و بازیکن فوتبال اهل قطر است. مشعل برشم دروازه‌بان اول تیم ملی قطر به حساب می‌آید.

سعد الشیب کیست

سوابق

سعد الشیب Saad Al-Sheeb، یک فوتبالیست حرفه‌ای قطری است که در پست دروازه بان برای باشگاه السد و تیم ملی فوتبال قطر بازی می‌کند. او فوتبال را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و کم کم توانست به باشگاه های مهم و بزرگ راه پیدا کند. جلال الدین ماشاریپوف متولد ۱۹ فوریه ۱۹۹۰ دروازه بان فوتبال اهل کشور قطر است

سعد الشیب اهل کجاست

سعد عبدالله الشیب (عربی: سعد الشیب؛ زاده ۱۹ فوریه ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل قطر است که به عنوان دروازه بان برای باشگاه السد و تیم ملی قطر در لیگ ستارگان قطر بازی می کند.

سعد الشیب اهل کجاست

زندگی خصوصی و ورزشی سعد الشیب دروازه بان قطر

سعد الشیب یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی قطر است که با ۳۱ سال سن و ۱۸۵ سانتی‌متر قد برای باشگاه السد بازی می‌کند. الشیب یکی از بهترین دروازه‌بانان تیم ملی قطر محسوب می‌شود که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تنها یک گل دریافت کرد و عنوان بهترین دروازه‌بان این جام را از آن خود کرد. سعد سال ۲۰۰۲ وارد باشگاه جوانان السد شد و تا سال ۲۰۰۸ برای این تیم بازی کرد. او با عملکرد بسیار خوبی که در جوانان السد داشت سال ۲۰۰۸ در ۱۸ سالگی به بزرگسالان این تیم پیوست.

زندگی خصوصی و ورزشی سعد الشیب دروازه بان قطر

سعد الشیب سعد الشیب دروازه بان قطر پس از درخشش در باشگاه السد، سال ۲۰۰۹ اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگ‌سالان قطر انجام داد. الشیب در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بخشی از تیم ۲۳ نفره قطر بود که با رکورد یک گل خورده جایزه بهترین دروازه‌بان این مسابقات را دریافت کرد. همچنین او زمان قهرمانی تیمش در مسابقات WAFF سال ۲۰۱۴ نیز در میدان حضور داشت. وی تاکنون برای تیم ملی قطر ۷۶ بازی انجام داده است.

باشگاه السد

الشیب برای باشگاه السد باری می کند. او جام طلایی کونکاکاف دو کلین شیت در کارنامه خود ثبت کرد که باعث شد قطر به نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

سوابق ملی

سعد الشیب از سال ۲۰۰۹ به تیم ملی قطر پیوست. او سابقه دروازه بانی در تیم ملی زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ سال و تیم ملی قطر را در کارنامه خود دارد. او اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگسالان قطر در سال ۲۰۰۹ انجام داد. او سابقه قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به همراه تیم ملی قطر را در کارنامه افتخاراتش ثبت کرده است.

بیوگرافی مشعل برشم دروازه بان قطر +‌سوابق و اینستاگرام و دروازه بان قطر کیست

افتخارات

سعد الشیب دروازه بان فوتبال قطر در طول فعالیت های خود در فوتبال قطر توانسته جایزه دستکش طلایی جام ملت های آسیا را در ۲۰۱۹ کسب کند. قهرمانی تیم منتخب مسابقات جام ملت های آسیا: ۲۰۱۹ و تیم منتخب لیگ ستارگان قطر: ۱۸–۲۰۱۷، ۱۹–۲۰۱۸ از دیگر افتخارات این دروازه بان عرب می باشد.

اینستاگرام سعد الشیب دروازه بان قطر

السد

لیگ ستارگان قطر: ۲۰۱۲–۱۳، ۲۰۱۸–۱۹، ۲۰۲۰–۲۱، ۲۰۲۱–۲۲
جام امیر قطر: ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱
جام حذفی قطر: ۲۰۰۸، ۲۰۱۷، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱
جام شیخ جاسم: ۲۰۱۴، ۲۰۱۷، ۲۰۱۹
جام ستارگان قطر: ۲۰۱۰، ۲۰۱۹–۲۰۲۰
لیگ قهرمانان آسیا: ۲۰۱۱
دارنده مدال برنز جام باشگاه های جهان: ۲۰۱۱

قطر

جام ملت های آسیا: ۲۰۱۹
جام خلیج فارس: ۲۰۱۴
قهرمانی WAFF: 2013

مشعل برشم دروازه بان قطر کیست

سوابق سعد الشیب دروازه بان قطر

مشعل برشم که دروازه‌بان اول تیم ملی قطر به حساب می‌آید سعد الشیب و صلاح زکریا را به‌عنوان رقیب در این پست کنار خود می‌بیند اما با درخشش در ضربات پنالتی حالا تبدیل به نقطه پررنگی در این تیم شده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال قطر تز جمله دروازه بانانی است که کمتر در جام ملت ها گل خورده و کارنامه درخشانی دارد. قطر در جام ملت‌های آسیا فقط یک بار در جریان برد ۲ بر یک مقابل فلسطین در مرحله یک هشتم نهایی گل خورده است و سعد الشیب که نقش مهمی در قهرمانی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ ایفا کرد معتقد است که می‌توانند دوباره این جام را بالای سر ببرند.

الشیب بر این باور است که روحیه تیمی خوبی در تیم ملی قطر حکم‌فرماست که مانند دوره قبل است جایی که عنابی‌ها در امارات جام قهرمانی را بالای سر بردند. من برای مدت طولانی از سال ۲۰۰۹ در تیم بودم و در فضای مثبتی پیشرفت می‌کنیم. همه بازیکنان تیم ملی قطر مانند برادر کنار هم هستند و اتحاد خوبی بین ماست و تمرکز زیادی روی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا داریم.

قهرمان ضربات پنالتی دیدار قطر – ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی مشعل برشم دروازه‌بان ۲۵ ساله عنابی‌ها بود که با مهار سه پنالتی تیم حریف نقش بسیار پررنگی در صعود تیمش به نیمه نهایی داشت آن هم وقتی بدانیم بازیکنان هم تیمی‌اش دو ضربه پنالتی را از دست دادند.

اوج درخشش برشم در ضربات پنالتی دیدار با ازبکستان جایی بود که در اوج ناامیدی قطری ها او در مصاف با ماشاریپوف ستاره ازبک‌ها با خواندن ذهن او در مرکز دروازه ماند و به راحتی این ضربه را مهار کرد تا به لحاظ روانی تیمش را در موقعیت برتر قرار داده و البته تماشاگران قطری را به وجد بیاورد.

نظرات