آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ بارش برف و سرما و یخبندان در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید بارش برف و کولاک و برودت و سرمای هوا در شهرهای سردسیر تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت بارش برف و کولاک و برودت هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 16 بهمن 1402

 

آیا دوشنبه ۱۶ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه (۱۶ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار براین است برای عدم تعطیلی و یا تعطیلی مدارس فردا ۱۶ بهمن ماه جلسه فوری کارگروه اضطرار استانداری ها تشکیل و تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به تشدید بارش برف و و کولاک و دمای هوای زیر صفر درجه والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۴۰۲ با توجه بارش برف در روزهای گذشته و برودت هوا در تهران و کرج و دماوند و فیروزکوه و برخی شهرستان های استان تهران پیش‌بینی میشود ، اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد.

بارش برف در اکثر مناطق شهر تهران باعث سفید شدن اکثر معابر و پیاده‌روها شده است.

آیا فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۱۶ بهمن وجود دارد. اما با اینحال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی آموزش و پرورش و و استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

اخبار تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه

با توجه بارش برف سنگین و سرمای هوا در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ باعث شده تا احتمال تعطیلی مدارس در این شهرها وجود داشته باشد . اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست تنها تا ساعاتی دیگر اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه استانداری ها تصمیم گیری خواهد شد.

تعطیلی مدارس تبریز

بارش شدید برف و بوران و سردی و برودت هوا در تبریز، احتمال تعطیلی یا تاخیر مدارس و ادارات روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ محتمل تر از قبل پیش‌بینی می‌شود. در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

باتوجه به بارش برف در مشهد و خراسان رضوی تعطیلـی مدارس در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ پیش بینی میشود. اما در حال حاضر مدارس این شهرها تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

فعالیت سامانه بارشی در شرق کشور

🌨سامانه بارشی امروز در نوار شرقی کشور فعال است و اواخر وقت فردا از مرزها شرقی خارج می‌شود.

🌤فردا در برخی مناطق شمال غرب بارش برف و وزش باد پیش‌بینی شده و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

هوای تهران در وضعیت قابل قبول

🔹بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته و وضعیت هوا قابل قبول اعلام شده است.

آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور/ جاده‌های ۸ استان برفی و بارانی

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور گفت:
🔹در برخی از محورهای استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده برف و باران گزارش شده است.

🔹 در آزادراه قزوین –کرج و کرج- -تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در برخی از محدوده های محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

 

نظرات