بیوگرافی ویتنی رایت بازیگر آمریکایی +‌عکس و ماجرای سفر ویتنی رایت به ایران

2

بیوگرافی ویتنی رایت بازیگر آمریکایی +‌عکس و ماجرای سفر ویتنی رایت به ایران

ویتنی رایت کیست : ویتنی رایت زاده ۹ جولای ۱۹۷۸ در شهر نیوآرک ایالت نیوجرسی خواننده و بازیگر آمریکایی است. ویتنی رایت به عنوان بازیگر فیلم های غیر اخلاقی و مستجهن شناخته میشود. در ادامه به معرفی بیوگرافی ویتنی رایت بازیگر فیلم های غیراخلاقی و همسرش و فرزندان هماه با عکس ها و تصاویر خصوصی و شخصی او و آثار و پیج اینستاگرامش می پردازیم.

ویتنی رایت، پو.رن‌.اس.تار معروف آمریکایی به ایران آمده و عکسی از بازدید خود از کاخ گلستان تهران را به اشتراک گذاشته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از یک استوری منتشر کرده‌اند که ویتنی رایت، پورن‌استار را در کاخ گلستان تهران نشان می‌دهد!

این استار همچنین یک استوری علیه مسیح علینژاد، اپوزیسیون ایرانی منتشر کرده است. نظر شما درباره ویتنی‌رایت در تهران چیست؟

بیوگرافی ویتنی رایت بازیگر آمریکایی +‌عکس و ماجرای سفر ویتنی رایت به ایران

بیوگرافی ویتنی رایت

ویتنی رایت بازیگر و خواننده آمریکایی ۹ جولای ۱۹۷۸ در شهر نیوآرک ایالت نیوجرسی متولد شد. او به عنوان بازیگر فیلم های غیر اخلاقی و مستجهن شناخته میشود.

او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ده ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

سوابق

ویتنی رایت (Whitney Wright) ، بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی می باشد. او از سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم شانس وارد بازیگری شد و در ادامه کار خود در فیلم هایی مانند دادگاه تامز و سریال های تلویزیونی مانند تیم پلیت و گرنلند ایفای نقش کرد.

ویتنی فرزند پنجم خانواده ای از هشت فرزند بود. او در خانواده ای مذهبی و مسیحی بزرگ شد و در طوب فعالیت های هنری آهنگسازی ، خوانندگی و راا تجربه کرد.

بیوگرافی ویتنی رایت بازیگر فیلم های غیر اخلاقی +‌عکس و ماجرای سفر ویتنی رایت به ایران

او در سال ۲۰۰۷ به نیویورک نقل مکان کرد و در آکادمی آموزشی تئاتر و موسیقی جونیورهود در کنی تحصیل کرد. او در این سالها در بیشتر سریال های تلویزیونی و نمایش های تئاتری حضور داشت و با توجه به توانایی هایش ، به سرعت به عنوان یک بازیگر جوان و با استعداد مشهور شد.

ویتنی‌رایت در فیلم ها و سریال هایی چون تیم پلیت ، های مرز شکست و گرینلند بازی کرده است. علاوه بر بازیگری ، ویتنی همچنین تجربه کار به عنوان تهیه کننده دارد و به عنوان تهیه کننده مشاور در فیلم های تلویزیونی مانند بیننده سریال های تصویری به عنوان مشاور خط داشته است.

ویتنی همچنین در حال حاضر در کار با همکاری های موسیقی برای دو آلبوم مستقل جدید است که بزودی منتشر خواهد شد. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در کلیسای محلی آواز می‌خواند.

ویتنی رایت کیست

سفر به ایران

ویتنی‌رایت بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در یک استوری از سفر به ایران خبر داد. او بازیگر فیلم‌های خاص و به عبارتی فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی استوری از خودش در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس پوشش و ظاهر شبیه شهروندان و بازدیدکنندگان موزه‌های کشور را دارد.

واکنش ها

کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند با توجه به سختگیری‌هایی که در خیابان‌ها و معابر کشور نسبت به پوشش وجود دارد،‌ چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد، با این حال هنوز هیچ واکنش رسمی درباره حضوز ویتنی در تهران، داده نشده است.

ویتنی رایت بازیگر فیلم های مستجهن کیست

در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد. ویتنی در سپتامبر ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ده ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

ویتنی رایت در تهران || ویتنی رایت کیست؟

ویتنی رایت در تهران

ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های خاص و به عبارتی فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی استوری از خودش در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس پوشش و ظاهر شبیه شهروندان و بازدیدکنندگان موزه‌های کشور را دارد.درحالی که عکس‌های منتشر شده در اینستاگرام بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در کاخ گلستان چالش برانگیز شده بود، سه عکس دیگر نیز از او در تهران منتشر شد.

ایران گردی ویتنی‌رایت اما به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده و خیلی‌ها معتقدند با توجه به سختگیری‌هایی که در خیابان‌ها و معابر کشور نسبت به پوشش وجود دارد،‌ چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد، خصوصا که این شائبه نیز وجود دارد که ممکن است در راستای دعوت چهره‌ها و سلبریتی‌های خارجی به ایران این اتفاق رخ داده باشد.

ویتنی رایت در تهران

ویتنی رایت (Whitney Wright) ، بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی می باشد. او از سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم شانس وارد بازیگری شد و در ادامه کار خود در فیلم هایی مانند دادگاه تامز و سریال های تلویزیونی مانند تیم پلیت و گرنلند ایفای نقش کرد.

ویتنی فرزند پنجم خانواده ای از هشت فرزند بود. او در خانواده ای مذهبی و مسیحی بزرگ شد و در طوب فعالیت های هنری آهنگسازی ، خوانندگی و راا تجربه کرد.

ویتنی رایت در این چند وقت اخیر علاوه بر ایران به مصر و لبنان هم سفر کرده بود و پیش از هر سفر از دنبال کنندگانش می خواست که بگویند مقصدهای گردشگریش چه غذا و جاهای دیدنی دارد. در خصوص سفر به ایران هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذا و دیدنی‌های تهران را به او معرفی کنند.

با این حال هنوز هیچ واکنش رسمی درباره حضوز ویتنی رایت در تهران، داده نشده است.

اما کمی بیشتر درباره ویتنی رایت در تهران

ویتنی‌رایت در سپتامبر ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ده ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.

این سلبریتی فیلم های مستهجن از حامیان فلسطین است و پیش از این علیه مسیح علی‌نژاد نیز پستی را منتشر کرده بود. خانم رایت، پو.رن‌.اس.تار معروف آمریکایی به ایران آمده و عکسی از بازدید خود از کاخ گلستان تهران را به اشتراک گذاشته است. کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از یک استوری منتشر کرده‌اند که ویتنی رایت، پورن‌استار را در کاخ گلستان تهران نشان می‌دهد!

2 دیدگاه در “بیوگرافی ویتنی رایت بازیگر آمریکایی +‌عکس و ماجرای سفر ویتنی رایت به ایران

  1. شازده گفت:

    چرا نباید میومد ایران؟بخاطر شغلش؟دمش گرم اومد پول اورد احترام بزرگامونو نگه داشت قانون ایران رو رعایت کرد.کاش همه سلبریتی ها ازش یاد بگیرن و مهمان ما بشن. براتون متاسفم…

  2. ناشناس گفت:
    15
    19

    یه فاحشه زشت کاره هم نیاز به مقاله نوشتن داره؟

نظرات