آقای جدی میفرمایید کیست؟ بیوگرافی و ماجرای آقای جدی می فرمایید +‌عکس و کلیپ ها

0

آقای جدی میفرمایید کیست؟ بیوگرافی و ماجرای آقای جدی می فرمایید چیست +‌عکس و کلیپ ها

آقای جدی میفرمایید و کلیپ ها و حواشی وی اینروزها در شبکه های مجازی پر بازدید و خبرساز شده است احمد مجدزاده معروف به آقای جدی میفرمایید در برنامه برمودا حرفهای جالبی درباره شرایط زندگی اش و معروف شدن با عنوان آقای جدی می فرمایید زد که با استقبال بی سابقه کاربران مواجه شد. اما آقای جدی می فرمایید کیست و چرا مشهور شد؟

آقای جدی میفرمایید کیست؟ بیوگرافی و ماجرای آقای جدی می فرمایید +‌عکس و کلیپ ها

بیوگرافی آقای جدی میفرمایید

احمد مجدزاده(آقای جدی میفرمایید) یک روحانی و کشتی گیر است که بعد از حضور در برنامه برمودا و همچنین مناظره تلویزیونی به شدت مشهور شد. احمد مجدزاده این روزها علاوه بر آقای جدی میفرمایید به احمد خطر نیز مشهور شده ایست. او چندی در یک مناظره خبری شرکت کرد و صحبت های او پیرامون لوله کشی مشروبات الکلی به استادیوم ها در اروپا و تکه کلام جدی می فرمایید، واکنش های گسترده ای در فضای مجازی داشت. به تازگی احمد مجد زاده معروف به «آقای جدی می فرمایید» مهمان برنامه برمودا تلویزیون شد

احمد مجدزاده آقای جدی می فرمایید در برنامه برمودا کامران نجف زاده

احمد مجدزاده آقای جدی میفرمایید در برنامه برمودا کامران نجف زاده کیست

احمد مجدزاده احمد مجدزاده معروف به آقای جدی می فرمایید به تازگی مهمان برنامه برنامه برمودا بود و با کامران نجف زاده مجری برنامه در مورد زندگی شخصی و ماجرای مشهور بعد از مناظره تلویزیونی گفت. احمد مجدزاده در بین اهالی کشتی دهه ۶۰ به “احمد خطر” معروف است.

ماجرای ازدواج احمد مجدزاده(اقای جدی می فرمایید)

آقای جدی میفرمایید درباره همسرش و خواستگاری از او و زن ذلیلیش صحبت کرد و گفت: من از خانمم خیلی راضی هستم،خانومم نویسنده است، من زن ذلیل ترین انسان روی کره زمین هستم، ۸ سال می‌رفتم خواستگاری خانمم، دختر عموم بود، خونشون کرج بود، من می‌رفتم خونشون می‌رفت تو آشپزخونه و بیرون نمیومد، یه بار رفتم بیرون از خونشون بهش گفتم دختر عمو بیا اینجا و یه دوزاری بهش دادم گفت برای چیه گفتم برای اینکه منو تحویل بگیری و اینجا بود که یکم خندید. همسرم دلایل خودشو داشت که می‌گفت نه چون همه فامیلای ما رفته بودن خواستگاریش، اختلاف سنیمون ۴ ساله و مهریه هم ۱۵۰ سکه.

اسم واقعی آقای جدی می فرمایید

کلیپ های اقای جدی میفرمایید و احمد خطر

اخیرا ویدئوی تقطیع شده از اظهارات احمد مجدزاده در اینستاگرام دست به دست می چرخد که در آن با لحنی جالب ، آقای مجدزاده می گوید : جدی می فرمایید ؟ او می گوید: خانمم و دخترم اول یه مقداری ناراحت بودن ولی الان واکنششون خوب شده اما قبلاً واکنش خوبی نداشتند.

حواشی

مصاحبه «احمد مجدزاده»، از لوله کشی مشروبات الکلی به ورزشگاهی در آلمان خبرسلز شده؛ مساله‌ای که با لحنی تمسخرآمیز مورد تردید و انکار کارشناس فوتبالی برنامه قرار گرفت و به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد تا تبدیل به بحث داغ کاربران و اصطلاحا «میم» اینستاگرامی شود. گرچه صحت این ا دعا بعدا ثابت شد اما سوال این است که ماجرا از چه قرار بود و اصلا چرا مخاطبان صحبت‌های درودگر را پذیرفتند؟

نظرات