متن و پیام تبریک و آرزوی موفقیت در انتخابات مجلس +‌عکس نوشته و استوری

0

متن و پیام تبریک و آرزوی موفقیت در انتخابات مجلس +‌عکس نوشته و استوری

پیام آرزوی موفقیت در انتخابات مجلس ؛ مجموعه ی جدیدترین و زیباترین پیام های تبریک و آرزوی موفقیت در انتخابات مجلس با متن و جملات رسمی و ادبی همراه با پیام های تبریک موفقیت در انتخابات مجلس به صورت رسمی +‌عکس پروفایل و استوری تبریک و آرزوی موفقیت در انتخابات مجلس را برای کاندیداهای انتخاب مجلس شورای اسلامی ویژه سال ۱۴۰۲ ارسال کنید.

متن و پیام تبریک و آرزوی موفقیت در انتخابات مجلس +‌عکس نوشته و استوری

پیام های تبریک موفقیت در انتخابات مجلس رسمی و ادارای

کاندیدای انتخاب مجلس شورای اسلامی، جناب آقای/ سرکار خانم ………… با عنایت به ظرفیت ها و پتانسیل مذهبی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و بویژه نیروی انسانی فریخته و نخبه که با تحصیلات عالی دانشگاهی و حوزه در شهرستان ………… وجود دارد برای اهداف بلند خود که همان خدمت صادقانه به مردم شهر می باشد استفاده نماید. ان شاء الله.

————-

ضمن سلام به جناب آقای/سرکار خانم……

پیروزی بزرگ را به شما در انتخابات مجلس سورای اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم. امیدوارم در پناه حق پیروز و مستدام باشید. ارادتمند شما……

———–

از صمیم قلب انتخاب شایسته حضرت‌عالی را تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم با تلاش مجدانه خویش، پاسخی در خور به اعتماد مردم فرهیخته شهر/روستا……… بدهید.

پایدار و پرتوان باشید.

————-

جناب آقای /سرکار خانم ……………..

بی‌شک بین کاندیداهای مجلس، شما یکی از بهترین ها بودید که به حق خود رسیدید…!

این پیروی را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسیر پیش‌رو سربلند باشید. ارادتمند شما……

————

جناب آقای/سرکار خانم ……

با سلام

موفقیت جناب‌عالی به‌عنوان منتخب مردم شریف شهر…… در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گویم و برایتان سلامتی و توفیق روز‌افزون آرزومندم.

پیام های تبریک موفقیت در انتخابات مجلس رسمی و ادارای

موفقیت جنابعالی بعنوان منتخب مردم شریف شهر…………………… در انتخابات مجلس را تبریک گفته و برایتان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.
بی تردید خدمتگزاری به همشهریان عزیز فرصت مغتنمی است که امیدوارم با نگاه مدبرانه، هم مشمول لطف حق تعالی قرار گیرید و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

………

بدينوسيله انتخاب شايسته و ارزشمند شما را به سمت نماینده مردم شهر …. در مجلس تبريك و تهنيت عرض نموده، برايتان از ايزد منان توفيق خدمت روزافزون به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را آرزومنديم.

بدون شك رمز موفقيت منتخبين ملت در پيشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پايداري بر اصول و ارزش­هاي مقدس انقلاب اسلامي و شهيدان والامقام و تحقق آرمان‌ هاي آنها است.

………

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان ………. تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم.

————–
با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان ………. را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

جملات زیبا برای آرزوی پیروزی در انتخابات مجلس

متن پیام تبریک و آرزوی موفقیت و پیروزی به کاندیدای مجلس

انتصاب جنابعالی را به سمت نمایندگی شهر ……………. تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت کشور باشیم.

…….

احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان نماینده شهر…….. تبریک عرض نموده و یقین داریم با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر کشور خواهیم بود.

………

مطمئناٌ تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ؛ موجبات ارتقاء شهر و کشور را فراهم خواهد نمود. از درگاه حضرت سبحان ؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

عکس نوشته تبریک پیروزی در انتخابات برای استوری

متن پیام تبریک و آرزوی موفقیت و پیروزی به کاندیدای مجلس

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را به عنوان …………که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ هاي‌ بر جسته در صحنه‌هاي‌ خدمت صادقانه به نظام و وطن اسلامی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

…………

حسن انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان نماینده …. صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در پیش بردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و …..از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

پیامک درباره پیروزی نمایندگان

از صمیم قلب انتخاب شایسته حضرتعالی را تبریک عرض می کنیم و امیدواریم با تلاش مجدانه خویش،پاسخی در خور به اعتماد مردم فرهیخته شهر/روستا……… بدهید.

پایدار و پر توان باشید.

******

جناب آقای/سرکار خانم…………..

سلام علیکم

بنده هم به نوبه خود این پیروزی را خدمت جنابعالی و همشهریان عزیز تبریک عرض نموده و موفقیت جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.ارادتمند شما………..

نمونه پیام تبریک به نماینده مجلس

جناب آقای /سرکار خانم ……………..

به واقع در بین کاندادهای شورای شهر/روستا، شما یکی از بهترین ها بودید که به حق خود رسیدید…!

بابت پیروزی تان به شما تبریک میگم و امیدوارم سربلند و جاوید باشید.ارادتمند شما………………..

جناب آقای/ سرکار خانم… با درود و احترام فراوان؛ به عنوان نماینده‌ای از گروه فرهنگیان، هنرمندان و فعالان اجتماعی شهر از برنامه‌های جنابعالی در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی و رشد گردشگری به طور کامل حمایت می‌کنیم و برای شما در کسب آرا و اعتماد اکثریت مردم آرزوی موفقیت داریم.

———–
جناب آقای/ سرکار خانم… با عرض سلام و آرزوی موفقیت؛ از این‌که قبول مسئولیت کردید و در انتخابات اسفندماه حاضر شدید بی‌نهایت شادمانیم. اطمینان داریم که با توجه به تخصص، تجربه و تعهدی که مردم شریف حوزه انتخابیه در شما سراغ دارند، اکثریت جامعه در پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به نام شما به صندوق خواهند ریخت. برای شما آرزوی موفقیت در این عرصه خطیر را داریم.

اس ام اس در مورد پیروزی نماینده مجلس

جناب آقای/ سرکار خانم… از شنیدن خبر کاندیداتوری شما در انتخابات بسیار خوشحالم. برای شما در طی این مسیر آرزوی موفقیت دارم.

———
جناب آقای/ سرکار خانم… با توجه به تعهد، توانمندی و تجربه‌های ارزشمند شما، امیدواریم با کسب اکثریت آرا، به عنوان عضو شورای شهر انتخاب شوید و با تلاش و کوشش، به اهداف خود در جهت خدمت به مردم و پیشرفت منطقه دست یابید. با آرزوی توفیق روزافزون.

————-
جناب آقای/ سرکار خانم… خبر اعلام کاندیداتوری جنابعالی باعث روشن شدن شعله‌های امید در دل مردم محروم منطقه شده است. به همین جهت پشتیبانی کامل خود را از جنابعالی و برنامه‌های توسعه‌محورتان اعلام می‌داریم و آرزومند پیروزی شما در انتخابات پیش‌رو هستیم

نظرات