جدیدترین مدل های چادر مشکی مجلسی زنانه نگین دار و طرح دار ۱۴۰۳ + نکات خرید

0

چادر مشکی مجلسی زنانه : خانم های با حجاب و خوش پوش همیشه دوست دارند بدرخشند و معمولا سعی داند چادر های شیک و زیبا بپوشند. در ادامه همراه ما باشید تا مدل های چادر مجلسی آشنا شوید.

چادر مشکی مجلسی زنانه

جدیدترین مدل های چادر مشکی مجلسی زنانه نگین دار و طرح دار ۱۴۰۳ + نکات خرید

انواع جنس پارچه چادری :

کرپ حریر اسود: این نوع پارچه چادری محصول کشور کره است و رنگ غلیظ و جنس خوب و سبک و در عین حال ضخیم آن باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین پارچه چادری‌ها در بازار فروخته شود.

کریستال: پارچه مشکی کریستال به علت این که دوبار رنگ‌کاری شده است به کرپ دبل هم معروف است. این نوع پارچه وزن سبکی دارد و برای استفاده‌ی روزمره مناسب است.

طرح‌دار: پارچه‌های طرح ‌دار معمولا به صورت اشکال گل‌، ابر و باد و اشکال هندسی بر پارچه‌های مات، براق و لمه‌دار تولید می‌شوند.

کن‌کن: پارچه کن کن در گروه پارچه‌های نیمه ‌براق قرار می‌گیرد و جنسی لطیف و سبک دارد. این نوع پارچه چادری برای استفاده در مجالس مختلف ظرافت و زیبایی خاصی دارد.

انواع جنس پارچه چادری

اگر به‌طور مداوم از چادر استفاده می‌کنید، بسیار اهمیت دارد که پارچهٔ آن ضدچروک باشد. در غیر این صورت، شما مجبور خواهید بود بعد از هر بار استفاده، آن را اتو کنید. همچنین هرچقدر طرح‌های روی پارچه ریزتر و مشکی‌تر باشند، پارچه اصیل‌تر و زیباتر خواهد بود. شایان ذکر است با توجه به فصل‌های سال، می‌توانید از پارچه‌های متنوع‌تری برای دوخت چادر خود استفاده کنید. به‌طوری‌که برای فصل‌های گرم سال، پارچه‌های نازک‌تر که شما را خنک‌تر نگه می‌دارند و برای فصل‌های سرد پارچه‌های ضخیم‌تر گزینهٔ مناسب‌تری هستند.

چادر مشکی مجلسی

برخی از پارچه‌ها دارای ظاهری براق هستند. استفاده از این نوع پارچه برای دوخت پارچه بسیار رایج است. این مدل چادرها برای استفاده در شب‌ها گزینهٔ مناسب‌تری هستند. برای استفاده در روز بهتر است که از پارچه‌هایی با ظاهر مات استفاده کنید. این نوع چادرها نور خورشید را بازتاب نمی‌کنند و ظاهری شیک‌تر دارند. همچنین چادرهایی که دارای طرح‌های برجسته مخملی هستند، برای مهمانی‌های شبانه مناسب‌ترند. ناگفته نماند که پارچه‌های کریستال، ابریشمی و میتسوبیشی علاوه‌بر ظاهری شیک‌تر و زیباتر، دوام و ماندگاری بهتری دارند.

چادر مشکی زنانه

چادر مجلسی زنانه

راهنمای خرید چادر مشکی

نکات خرید چادر مجلسی زنانه

مدل های شیک چادر مجلسی

چادر مشکی طرح دار

چادر مجلسی نگین دار

همراه ما باشید

نظرات