مدل های جدید کاپشن زنانه و دخترانه شیک و لاکچری ۱۴۰۳ + راهنمای خرید کاپشن زنانه

0

کاپشن زنانه ۱۴۰۳ : در هوای سرد بهترین پوشش یک کاپشن با کیفیت است که از همه جهات زیبا و عالی باشد. ما در سایتحرف تازه برایتان مدل های شیک و زیبای کاپشن زنانه را آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کاپشن زنانه

مدل های جدید کاپشن زنانه و دخترانه شیک و لاکچری ۱۴۰۳ + راهنمای خرید کاپشن زنانه

انواع کاپشن زنانه :

کژوال: اگر به دنبال یک کاپش زمستانی خیلی گرم هستید، این مدل مناسب شما می‌باشد. این کاپشن در بازار به کاپشن معمولی نیز معروف است. شما می‌توانید برای محیط‌های بیرون خانه که راحتی و وزن کاپشن برای شما مهم نیست و تنها کاپشن را برای گرم شدن بیشتر می خواهید استفاده نمایید.

مدل لحافی: ایم مدل از کاپشن دارای ضخامت بالایی هستند، به طوری که یک لایه ضخیم از پشم شیشه را مانند لحاف در قسمت های مختلف دوخت می زنند و از نظر ساخت شباهت زیادی به لحاف دارند. برای خانم‌های خیلی لاغر که تمایل دارند حجم بدن آن‌ها بزرگتر به نظر برسد، مناسب هستند.

کاپشن کلاه‌دار: این مدل یک کاپشن معمولی است با این تفاوت که برای آن یک کلاه طرحی شده تا در مواقع نیاز بتوانید آن را روی سر خود قرار دهید و از آن به عنوان یک کلاه بهره ببرید. کلاه را می‌توان در سرمای شدید، موقع ورزش باد و زمان بارش برف و باران استفاده کرد.

انواع کاپشن زنانه

خزدار: با شنیدن نام خز ممکن است فکر شما به طرف اسکیموهای قطب شمال برود. بله درست حدس زده‌اید، این مدل برگرفته از کاپشن‌های اهالی قطب شمال است که با استفاده از خز طبیعی از پوست حیوانات ساخته می شوند. برای اینکه این کاپشن‌ها گرمتر نشان دهند و حس قطب شمال به شما دست دهد. معمولا لبه های کلاه آن‌ها خز دوخته می شود.

کاپشن زنانه اسپورت: این مدل در واقع همان کاپشن‌های ورزشی هستند که ورزشکاران در فصل زمستان موقع ورزش کردن از آن‌ها استفاده می‌کنند. تنها تفاوت عمده آن‌ها با کاپشن‌های معمولی ضخامت آن‌ها است. نسبت به نمونه معمولی ضخامت کمتری دارند، سبک تر هستند و ورزشکار درون آن احساس راحتی و آزادی بیشتری دارد.

کاپشن دخترانه

نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید کاپشن به خاطر بسپارید، عایق حرارتی استفاده شده بین آستر و پارچه است. امروزه از الیاف مصنوعی، پشم شیشه، فایبرگلاس و پرها برای این منظور استفاده می شود و در واقع از این نوع عایق در کاپشن ها استفاده می شود که بدن شما را در روزهای سرد زمستان گرم نگه می دارد.

مدل های جدید کاپشن زنانه

یک اصل کاملاً واضح و منطقی این است که کاپشن زنانه مورد نظر شما مقاومت خوبی در برابر باد و آب داشته باشد، مروزه تولیدکنندگان کاپشن از نایلون یا پلی استر برای این منظور استفاده می کنند اما نوع نایلونی آنها باعث می شود کاپشن به گرما و آتش حساس باشد ، بنابراین توصیه می کنیم در صورت امکان کاپشن زنانه بخرید که دارای سطح نانو یا پلی استر است.

راهنمای خرید کاپشن زنانه

کاپشن زنانه ساده

کاپشن زنانه کوتاه

کاپشن دخترانه بادی

نکات خرید کاپشن دخترانه

کاپشن دخترانه فانتزی

همراه ما باشید

نظرات