آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید آلودگی هوا و بارش برف و سرما در شهرهای صنعتی تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۸ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

مدارس برخی مناطق آذربایجان غربی غیرحضوری شد

🔹 بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان سردشت، روز یکشنبه ۸ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

🔹همچنین با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش خلیفان و مسیر جاده برهان (آختاچی غربی) شهرستان مهاباد، روز یکشنبه ۸ بهمن ماه در نوبت صبح، با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

مدارس روستایی سنندج فردا تعطیل و غیرحضوری شد

مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی شهرستان سنندج فردا یکشنبه به‌دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری است

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 8 بهمن 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا یکشنبه ۸ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز یکشنبه (۸ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار براین است اگر ضرورتی باشد برای تعطیلی مدارس فردا ۸ بهمن ماه جلسه فوری تشکیل و تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. تصمیمات جلسه کارگروه اضطرار برای تعطیلی مدارس فردا هشتم بهمن ۱۴۰۲ می‌باشد و کما فی‌السابق منابع خبری نیز تعطیلی یکشنبه ۸ بهمن را تکذیب کردند و نوشتند تعطیلی مدارس یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ صحت ندارد.

با توجه به تشدید آلودگی هوا در برخی از کلانشهرها و بارش برف و باران و تشدید آلودگی هوا والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز یکشنبه هشتم بهمن ۱۴۰۲ با توجه بارش شدید برف و تشدید سرمای هوای تهران پیش بینی میشود در حال حاضر مداس مدارس تهران و کرج و البرز و فیروزکوه و کوهرنگ و طالقان و دماوند فردا تعطیل نیست، اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد.

شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون به طور کلی روی ۹۴ و برای بیشتر افراد مناسب است. متوسط «ذرات ریز» به ذرات آلاینده تنفس‌پذیر با قطر کمتر از ۲٫۵ میکرومتر گفته می‌شود که می‌توانند وارد ریه و جریان خون شوند و سبب بروز مشکلات جسمی جدی شوند. ریه و قلب بیشترین تاثیر را از این آلاینده می‌پذیرند. قرار گرفتن در معرض این ذرات ممکن است سبب سرفه یا تنگی‌نفس، تشدید آسم و بیماری تنفسی مزمن شود

آیا فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

با توجه تداوم بارش برف و باران و کاهش آلودگی هوای اصفهان تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۸ بهمن وجود ندارد. ظاهرا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و ستاد اضطرار آلودگی هوای این استان منتشر نشده است.
روز گذشته منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: همه مقاطع تحصیلی اموزش و پرورش در شهرستانهای سمیرم.فریدونشهر وبویین میاندشت روز شنبه۷بهمن ماه بصورت غیر حضوری خواهد بود و مدارس شهرستان چادگان با یک ساعت تاخیر اغاز خواهد شد

کیفیت هوای اصفهان به طور کلی برای بیشتر افراد مناسب است. آسمان نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد شدید و بیشینه دما: ۱۳‬ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما: ۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

اخبار تعطیلی مدارس یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه

بارش برف سنگین و سرمای هوا در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ بیشتر شهرها را تعطیل خواهد کرد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست تنها تا ساعاتی دیگر اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه استانداری ها تصمیم گیری خواهد شد.

تعطیلی مدارس تبریز

با توجه به سردی و برودت هوای تبریز و رسیدن دمای هوا به منفی ۵ و پیشبینی برف برای امشب و احتمال سنگین بودن این برف، احتمال تعطیلی یا تاخیر مدارس و ادارات محتمل تر از قبل پیش‌بینی می‌شود.در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

دمای هوای تبریز به منفی ۷ درجه رسید و احتمالا مدارس فردا تعطیل شوند ،خبری باشه اطلاع رسانی میکنم

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

باتوجه به بارش برف و باران در مشهد و خراسان رضوی تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ پیش بینی میشود. اما در حال حاضر مدارس این شهرها تعطیل نیست.

زهرا آهنگر زاده در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: از بعدازظهر یکشنبه ۸ بهمن مجددا سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد و بارش ها به شکل رگبار باران از غرب و جنوب غرب استان آغاز می‌شود و این شرایط در طول هفته آینده با شدت و ضعف ادامه دارد. این بارش ها در نواحی کوهستانی به صورت برف و باران و احتمال رعد و برق نیز وجود دارد. همچنین با توجه به شدت بارش‌ها آبگرفتگی و سیلاب نیز وجود دارد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی اعلام کرد هفته دوم بهمن موج سنگین سرما و برف کل کشور را فرا می گیرد و سامانه دوم از سه شنبه ۹ بهمن ماه وارد کشور می شود که محدوده فعالیت سراسری بوده و با همراهی هوای سرد موجب برف و کولاک و یخبندان گسترده در استان خواهد شد.

🔹یکشنبه (۸ بهمن) بر اساس گزارش هواشناسی، سامانه بارشی جدید بتدریج طی ساعات آینده از نوارغربی وارد استان می شود و بارش در این مناطق آغاز می شود؛ به شکل متناوب فردا به خصوص ظهر تا آخر شب بیشتر مناطق استان بارش خواهیم داشت که اغلب مناطق برف و مناطق معتدل باران و برفابه خواهد بود

🔹دوشنبه (۹ بهمن) سامانه بارشی که هم اینک روی ترکیه است، تا بامداد دوشنبه ادامه خواهد داشت و در ادامه افت شدید دما و یخبندان در مناطق تحت پوشش پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه سامانۀ جدیدی وارد کشور می‌شود که برف خواهد داشت.

شاخص آلودگی هوای شهرها فردا

در هفته جاری باتوجه ریزش سرمای سرد قطبی از عرض های بالاتر، شرایط برای بارش برف گسترده در مناطق زیادی مهیا خواهد شد و در مناطق بسیاری، نخستین بارش برف زمستانه مخابره خواهد شد.

سرهنگ ارسلان سرمدی، جانشین رییس پلیس راه استان همدان: بارش باران از نیمه شب گذشته در بیشتر مسیرهای برون شهری همدان آغاز شد و بارش ها در قسمت جنوبی این استان به ویژه جاده همدان – ملایر به صورت برف بود.

ماموران پلیس راه از بعدازظهر امروز به علت ریزش برف سنگین اجازه تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ را نمی دهند.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

  1. مریم گفت:
    2
    2

    تبریز برف اومده هوا خیلی سرده تعطیل کنید توروخدا

نظرات