شکلات صبحانه را با چی می‌خورید؟

0

سفری به دنیای انواع شکلات صبحانه

کم‌تر کسی پیدا می‌شود که شکلات دوست نداشته باشد. شکلات یکی از پرطرفدارترین خوراکی‌های جهان است که همه گروه‌های سنی از کودک تا افراد مسن آن را دوست دارند. این ماده مغذی برای تمام روز می‌تواند منبع خوبی از انرژی باشد و علاوه بر اینکه طعم خوشمزه‌ای دارد برای سلامتی هم بسیار مفید است. شکلات حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی است که از التهاب و لخته شدن خون جلوگیری می کند و  باعث افزایش جریان خون به مغز و کاهش خطر ابتلا به سرطان می‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ما می‌توانیم از انواع شکلات با طعم‌ها و درصدهای محتلف استفاده کنیم و البته که چه بهتر که روز را با این منبع خوب و سالم انرژی آغاز کنیم.

 انواع شکلات صبحانه فرمند

شکلات صبحانه یک انتخاب جذاب و لذیذ برای شروع روز است تا با سرخوشی و انرژی بیشتری شروع شود. همیشه آغاز روز با یک صبحانه پرانرژی اهمیت زیادی دارد و شکلات صبحانه به دلیل وجود ویتامین‌ها و مواد مغذی که دارد گزینه‌ای عالی برای صبحانه است. از سوی دیگر همیشه توصیه می‌شود که صبحانه باید یک وعده کامل غذایی باشد و با توجه به اینکه در شکلات صبحانه و کرم کاکائو فرمند مواد مغذی مورد نیاز برای بدن مانند شیر، تخم مر‌ِغ، قند و چربی وجود دارد؛ بهترین گزینه برای یک صبحانه سالم به شمار می‌روند.

به گفته متخصص‌های تغذیه با قراردادن مقداری شکلات صبحانه در رژیم غذایی می‌توانیم انرژی کافی جهت فعالیت‌های روزانه به دست بیاوریم. اما این کرم کاکائو خوشمزه را با چه چیزهایی می‌توان استفاده کرد که هم خوشمزه‌تر شود، هم خاصیتش حفظ شود و هم صبحانه‌ای متفاوت و لوکس درست کرد.

پنکیک با شکلات صبحانه

پنکیک یک صبحانه بسیار خوشمزه است که در میان مردم سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد و بسیار هم ساده است. اما اگر بخواهیم کمی حوصله به خرج دهیم، می‌توانیم آن را از سادگی دربیاوریم و با ترکیب شکلات صبحانه یا حتی کرم کاکائو با پنکیک، یک روز پرانرژی را آغاز کنیم. در اصل هر تنوعی در طعم صبحانه می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده و شیرین باشد و پنکیک به همراه شکلات صبحانه لحظاتی شیرین و انرژي‌بخش را به وجود می‌آورد.

درست کردن پنکیک بسیار ساده و سریع و با مواد اولیه در دسترس است. کافی‌ست یک یا یک و نیم پیمانه آرد، یک پیمانه شکر، یک عدد تخم‌مرغ و کره را با هم مخلوط و سرخ کنید.

می‌توانید به راحتی کمی شکلات صبحانه را روی پنکیک بریزید و از طعم آن لذت ببرید اما اگر می‌خواهید کمی تنوع بیشتری بدهید و به اصطلاح صبحانه لاکچری‌تری را تجربه کنید؛ می‌توانید پنکیک با مغز شکلات درست کنید.

فقط کافی‌ست ملاقه‌ای کوچک از مواد پنکیک را داخل ماهیتابه بریزید، وقتی کمی خودش را گرفت و شروع به حباب زدن کرد، یک قاشق شکلات صبحانه میان پنکیک نیم‌سرخ بریزید و سپس ملاقه کوچک دیگری از مواد را روی شکلات بریزید. مواد مایه که کمی خودش را گرفت راحت می‌توانید پنکیک را برگردانید تا طرف دیگر سرخ شود.

شکلات صبحانه فندقی فرمند

اینگونه یک پنکیک با مغز شکلات خواهید داشت.

یکی از مزیت‌های پنکیک، تنوع زیاد برای تزئین آن است. شما به راحتی می‌توانید روی پنکیک شکلاتی خودتان را با انواع مغز‌های  آجیلی یا تکه‌های میوه مانند موز یا توت‌فرنگی تزئین کنید و خوشمزگی‌اش را چند برابر کنید.

چه چیزی با شکلات صبحانه فرمند درست کنیم؟

شاید کمی عجیب باشد اما شکلات صبحانه فرمند تنها برای صبحانه نیست! شکلات صبحانه دست شما را برای آماده کردن یک صبحانه یا میان‌وعده‌ی متنوع و متفاوت کاملا باز می‌گذارد. شکلات صبحانه یا کرم کرم‌کاکائو به تنهایی گزینه‌ای عالی برای آغاز روز هستند اما با کمی حوصله و زمان می‌توانید از این خوشمزه‌های پرانرژی، صبحانه‌ای با مواد و ترکیب‌های متعدد و زیادی درست کنید.

پنکیک شکلاتی با شکلات صبحانه دبل چاکلت فرمند

  • برای مثال وافل شکلاتی یکی از این موارد است که هم بچه‌ها و هم بزرگ‌ترها عاشق آن می‌شوند و هم می‌توان با تکه‌های توتف‌فرنگی یا موز یا هر میوه فصل، آن را تزئین کرد.
  • تست بادام زمینی و شکلات صبحانه هم انتخاب عالی و پرانرژی زیادی است که می‌توانید هم نسبت به خوشمزگی آن مطمئن باشید و هم از سلامت آن! تست بادام زمینی و شکلات صبحانه بسیار هم ساده است. فقط به کره بادام زمینی، شکلات صبحانه فرمند یا کرم کاکائو و نان تست دارید تا از این مواد ساده، صبحانه‌ای متفاوت خلق کنید.
  • چیزکیک شکلاتی هم انتخاب هوشمندانه‌ای است که هم برای صبحانه و هم برای یک میان‌وعده خوشمزه و جذاب توصیه می‌شود. چیزکیک شکلاتی با شکلات صبحانه فرمند درست کنید و در مهمانی‌هایتان و همراه با خانواده و دوستان همراه با چای از آن لذت ببرید.
  • شیک فراپه شکلاتی  را که اصلا فراموش نکنید. روزهای گرم تابستان شکلات صبحانه یا کرم کاکائو را به همراه یخ و تکه‌های میوه مخلوط کنید و از این دسر جذاب و خوشمزه برای پذیرایی‌ها اصلا غافل نشوید.
  • دوست دارید برای تغذیه فرزندان‌تان یا برای صبحانه ساندویچی لذیذ و سالم و مقوی درست کنید؟ پس حتما ساندویچ شکلات صبحانه با تکه‌های موز را فراموش نکنید. این صبحانه یا میان‌وعده در تمام روز شما را سیر و با انرژی نگه می‌دارد و برای عملکرد سیستم مغزی هم بهترین انتخاب است.
  • میلک شیک شکلات و فندق هم از آن دسرهایی است که به راحتی درست می‌شود و مواد اولیه‌اش هم در دسترس است. فقط کافی است شکلات صبحانه یا کرم کاکائوی فرمند را به همراه شیر و فندق پودر شده و یک اسکوپ بستنی کاکائویی و کمی هم وانیل مخلوط کنید و در مهمانی‌هایتان زبان‌زد همه شوید.
  • فراپاچینو شاید کمی اسمش عجیب باشد اما درست کردنش بسیار ساده است. اگر از طرفداران عطر و طعم قهوه هستید پیشنهاد ما این است که حتما این ترکیب را امتحان کنید. یک یا دو شات قهوه اسپرسو دیسترو را همراه یخ، شکر قهوه‌ای، شیر، خامه و شکلات صبحانه را با هم ترکیب کنید و در لیوانی پایه بلند بریزید. این نوشیدنی تبدیل به پایه ثابت خانه‌تان و مهمانی‌هایتان خواهد شد و هم سالم است و هم با ترکیب شکلات و قهوه یک بمب انرژی درست می‌کنید.

مارشمالو با شکلات صبحانه فرمند

مصارف شکلات صبحانه و کرم کاکائوی فرمند بسیار زیادتر از موارد بالا است و این‌ها تنها چند نمونه از چیزهایی است که می‌توان با این طلای سیاه درست کرد.

صبحانه و میان وعده از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که اگر درست انتخاب شوند، کمک زیادی به سلامتی و انرژی انسان می‌کند و در هر رژیم غذایی به این دو وعده اهمیت زیادی داده شده، پس چه بهتر که متنوع باشند و شکلات صبحانه فرمند شما را در این کار کمک می‌کند.

صبحانه شکلاتی

صبحانه لاکچری

برخی روزها برای ما مهم هستند، مثلا روز تولد، روز ولنتاین یا سالگرد آشنایی و ازدواج و غیره! روزهایی که در سال هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنیم و همه سال منتظر این روزهای به‌خصوص هستیم و البته حتی این روز می‌تواند صبح جمعه‌ای باشد که خانواده دور هم جمع هستند و عجله‌ای برای رفتن به سرکار ندارد. صبحانه این روزها برایمان اهمیت زیادی دارد و دوست داریم به بهترین شکل صبحانه را آماده کنیم.

صبحانه لاکچری روزهای خاص با شکلات صبحانه فرمند طعم و شیرینی بیشتری دارد اما برای این صبحانه لوکس حتما نیازی به رستوران‌های لوکس نیست می‌توانید به راحتی با شکلات صبحانه یا کرم کاکائو فرمند میزی بچینید که با بهترین رستوران‌ها هم برابری کند. برای مثال می‌توانید پنکیک مغزدار شکلاتی خود  را با تکه‌های میوه‌های فصل آراسته کنید و سلامتش دو چندان شود، یا  وافل شکلاتی یا کره بادام زمینی به همراه شکلات صبحانه تهیه کنید.

شکلات صبحانه می‌تواند هر سفره‌ای را رنگین و لاکچری کند و انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای روزهای خاص است.

انواع شکلات صبحانه فرمند

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و خلاقیت‌های زیاد، انواع و اقسام شکلات صبحانه و کرم کاکائویی در دسترس ما قرار دارد. شرکت فرمند از پیشگامان این صنعت در کشور توانسته شکلات صبحانه‌های متنوعی را تولید کند تا همه سلایق و ذائقه‌ها را در بربگیرد و سفره‌ها و دسرهایتان رنگین‌تر شود.

کرم کاکائو فندقی فرمند از جمله این محصولات است که طرفداران زیادی دارد. شکلات واقعی با فندق‌های باکیفیت که انرژي فوق العاده‌ای برای همه تولید می‌کند.

شـکلات صبحانه کنجدی از دیگر این محصولات است که با  ترکیب شکلات و کنجد یک خوراکی سالم است و هرکسی را بیش از پیش عاشق شکلات می‌کند.

دیگری شـکلات صبحانه فندقی-شیری است که با طعم واقعی فندق و بافت کرمی و ترکیب جذاب شیر و فندق صبحانه و دسرهایمان را دوچندان خوشمزه می‌کند.

شکلات صبحانه فرمند

شـکلات صبحانه فندقی فرمند با ترکیب کاکائوی خالص و فندق درجه یک، انتخابی عالی برای صبحانه یا میان وعده است که می‌توانید از طعم واقعی شـکلات آن لذت ببرید و با آن دسرهای خوشمزه دیگر درست کنید.

سوپرایز دیگر فرمند، شـکلات صبحانه فندقی توت‌فرنگی است که طعم شـکلات واقعی آن با عطر و طعم توت‌فرنگی و فرمولاسیون اختصاصی یکی از بهترین‌هاست. رنگ جذاب و طعم منحصربه‌فرد آن هرکسی را عاشق خودش می‌کند و دسرهای بسیار خوشمزه‌ای هم می‌توانید با آن درست کنید.

دیگر محصولی که قطعا برای همه به کار می آید، شـکلات صبحانه تلخ فندقی است. افرادی که می‌خواهند کاهش وزن داشته باشند اما روز را با انرژی و سرزندگی شروع کنند، حتما این شـکلات صبحانه را امتحان کنند. این شـکلات صبحانه تلخ انگیزه‌ای برای بیدار شدن و صبحانه و یک میان وعده بسیار سالم است.

حتی اگر حجم شکلات‌های صبحانه برای شما زیاد باشد، فرمند تمام انواع شکلات‌های صبحانه در وزن‌های متنوع دارد و می‌توانید بنا به سلیقه و میزان نیاز خود از آن استفاده کنید./۲۵۴۴۳۳

نظرات