آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه تشدید آلودگی هوا و بارش برف و سرما در شهرهای صنعتی تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۴ بهمن ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 4 بهمن 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا چهارشنبه ۴ بهمن مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه (۴ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است برای تعطیلی مدارس فردا ۴ بهمن ماه جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود و نتایج آن از طریق این رسانه اطلاع رسانی خواهد شد. بیشتر منابع خبری نیز تعطیلی چهارشنبه ۴ بهمن را تکذیب کردند و نوشتند تعطیلی مدارس چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ صحت ندارد. تصمیمات جلسه کارگروه اضطرار برای تعطیلی مدارس فردا چهارم لهمن ۱۴۰۲ می‌باشد و اگر ضرورتی باشد حتما شب قبل جلسه فوری گذاشته می‌شود

با توجه به بارش برف و باران و تشدید آلودگی هوا در برخی از کلانشهرها والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس هستند. آخرین اخبار وضعیت تعطیلی مدارس را در ادامه پیگیری کنید. متاسفانه بارش باران نیز از آلودگی هوا نکاسته و برخی شهرها از جمله تهران شاهد هوای آلوده می باشد.

آیا مدارس تهران در روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است

احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز چهارشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۲ با توجه به تشدید آلودگی هوا در تهران وجود دارد. اما حال حاضر مداس مدارس تهران و کرج و البرز و فیروزکوه فردا تعطیل نیست، اگر تعطیلی مدارس مشخص شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد.

علیرغم بارش باران، شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۳ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط آلوده برای گروه‌های حساس است. همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۱۰۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود.

آیا فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۴ بهمن به علت آلودگی پیش‌بینی میشود. ظاهرا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و ستاد اضطرار آلودگی هوای این استان منتشر نشده است.

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز با میانگین ۱۲۷ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. این عدد شاخص نشان دهنده وضعیت قرمز آلودگی هوا در اصفهان می باشد.

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز و ارومیه

تعطیلی مدارس با توجه به بارش برف سنگین و سرمای هوا در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ پیش بینی میشود. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست تنها تا ساعاتی دیگر اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه استانداری ها تصمیم گیری خواهد شد.

هم اکنون شاهد بارش برف سنگین در آذربایجان غربی و اردبیل هستیم و مدارس این شهر روز گذشته به دلیل برف و سرما هوا تعطیل بود. برای فردا تا ساعاتی دیگر تصمیم گیری میشود زیرا برای استان های اردبیل آذربایجان شرقی و غربی هم هشدار نارنجی صادر شده است و احتمال تعطیلی مدارس دور از انتظار نیست

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

باتوجه به کاهش آلودگی هوای مشهد تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد اما هم اکنون مدارس این شهرها تعطیل نیست.
شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۹۸ یعنی بازه سالم قرار دارد. مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۹۸، نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۸۷ نیز از سالم بودن هوا برای شهروندان مشهدی خبر می‌دهد.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند اما در روزهای دارای هوای آلوده، از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش باران و در شمال تهران بارش برف پیش‌بینی کرد. طبق اعلام هواشناسی، جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب کشور، در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی کشور و به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، بارش، رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

🔹چهارشنبه (۴ بهمن) بر اساس گزارش هواشناسی، چهارشنبه برخی نقاط استان های شمال غربی، شمالی ، غربی و همچنین نیمه شمالی، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور شاهد بارش خواهند بود. سازمان هواشناسی بیان کرده است که پنجشنبه سامانه بارشی در شمال شرق سبب بارش پراکنده می‌شود و سپس از کشور خارج می‌شود.

🔹پنجشنبه (۵ بهمن) فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق غرب کشور بوده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

شاخص آلودگی هوای شهرها فردا

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: طی دو روز آینده در نواحی مرکزی، شرقی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور و روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور دما به طور محسوسی کاهش می‌یابد

نظرات