نحوه شرکت در مسابقه شصتادیا شبکه دو + شماره پیامک و سایت ثبت نام

0

نحوه شرکت در مسابقه شصتادیا شبکه دو + شماره پیامک و سایت ثبت نام

مسابقه شصتادیا با رقابتی مهیج و جذاب بین متولدین دهه شصت و هشتاد به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی و کارگردانی علی فراهانی اصل در ۱۰۰ قسمت تولید شده است. متقاضیان شرکت در این مسابقه اطلاعات و مشخصات خود را به شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۰۵ پیامک کنند. در ادامه به معرفی کامل نحوه شرکت در مسابقه شصتادیا و شرکت کنندگان و پیامک و آدرس اینستاگرام و سایت ثبت نام مسابقه شصتادیا را در حرف تازه میخوانید

نحوه شرکت در مسابقه شصتادیا شبکه دو + شماره پیامک و سایت ثبت نام

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه شصتادیا

شرکت در مسابقه شصتادیا فقط برای گروه سنی دهه شصت و هشتاد است تا رقابتی مهیج بین ۲ گروه متولدین دهه ۶۰ و دهه ۸۰ برگزار کند. اجرای این مسابقه ۱۰۰ قسمتی بر عهده علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون است.

مجله حرف تازه – مسابقه شصتادیا جدیدترین برنامه شبکه ۲ سیما با اجرای علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون است. فقط متولدین دهه شصت و هشتاد می توانند در مسابقه بزرگ «شصتادیا» شرکت کنند.

سایت ثبت نام مسابقه شصتادیا

سایت ثبت نام مسابقه شصتادیا

متقاضیان برای شرکت در این مسابقه رقابتی می‌توانند مشخصات فردی خود را به شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۰۵ پیامک کنند.

«شصتادیا» از تولیدات شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی و کارگردانی علی فراهانی اصل است که مراحل پیش تولید و آماده‌سازی دکور را سپری می‌کند و به زوی وارد فاز تصویربرداری خواهد شد.

این مسابقه رقابتی قرار است در ١٠٠ قسمت تولید و برای پخش از شبکه دو سیما آماده شود.

موضوع و محتوا

این مسابقه رقابتی جذاب و مهیج بین دو گروه متولدین دهه شصت و هشتاد برگزار کند.

بیوگرافی مجری

علیرضا استادی مجری شصتادیا از بازیگران ایرانی و متولد سال ۱۳۵۲ در شهرری می باشد. این بازیگر فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و در فیلم هایی همچون کلاشینکف، لاتاری، واسطه و اکسیدان بازی کرده است.

تحصیلات خود را در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده کرده است. علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.

استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.

علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی چون بهرام توکلی،‌ محسن تنابنده،‌ وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.

عوامل

تهیه‌کننده: سیدهاشم موسوی

کارگردان: علی فراهانی اصل

نحوه شرکت: ارسال مشخصات فردی به شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۰۵

تعداد قسمتها: ۱۰۰ قسمت

اینستاگرام: Shastadiatv@

پیام‌رسان‌های داخلی: Shastadiatv@ (بله، روبیکا و ایتا)

نظرات