ساعت و زمان پخش و تکرار مسابقه شصتادیا از شبکه دو

0

مسابقه شصتادیا جدیدترین مسابقه تلویزیونی با اجرای علیرضا استادی می باشد که از دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۲۲:۱۵۰ روی آنتن شبکه دو سیما در حال پخش است. برای اطلاع از زمان پخش و تکرار مسابقه شصتادیا از شبکه دو با ما همراه باشید.

ساعت و زمان پخش و تکرار مسابقه شصتادیا از شبکه دو

مسابقه شصتادیا از شبکه دو

ساعت پخش مسابقه شصتادیا روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش میشود. تکرار و بازپخش قسمتهای دوشنبه و سه‌شنبه روز بعد ۱:۳۰ و ۴:۱۰ بامداد، ۱۳ و ۱۷:۴۵ و بازپخش و تکرار قسمت چهارشنبه روز بعد ۱:۳۰ و ۴:۱۰ بامداد خواهد بود.

«شصتادیا» جدیدترین مسابقه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی، سردبیری محمدجواد عزتی و کارگردانی علی فراهانی‌ صدر، رقابتی بین ۲ گروه متولدین دهه ۶۰ و دهه ۸۰ است که از دوشنبه ۲۵ دی پخش خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی برنامه، برنامه «شصتادیا» به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی، سردبیری محمدجواد عزتی و کارگردانی علی فراهانی‌ صدر، رقابتی بین ۲ گروه متولدین دهه ۶۰ و دهه ۸۰ است که از دوشنبه ۲۵ دی پخش خود را آغاز می‌کند.

این برنامه تلویزیونی که از تولیدات شبکه دو سیما است به تازگی مراحل ضبط خود را با اجرای علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرده و در ١٠٠ قسمت در حال تهیه است.

ساعت تکرار

شصتادیا هر هفته روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. تکرار و بازپخش قسمتهای دوشنبه و سه‌شنبه روز بعد ۱:۳۰ و ۴:۱۰ بامداد، ۱۳ و ۱۷:۴۵ و بازپخش و تکرار قسمت چهارشنبه روز بعد ۱:۳۰ و ۴:۱۰ بامداد خواهد بود.

علیرضا استادی از جدیدترین چهره‌هایی به شمار می‌رود که به جمع مجری-بازیگران رسانه ملی اضافه شده است. او قرار است با «شصتادیا» به آنتن شبکه ۲ سیما بیاید که مسابقه‌ای میان شرکت‌کنندگان دهه شصتی و دهه هشتادی، معرفی شده است.

نظرات