بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

0

حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران می باشد که در ادامه بیوگرافی اش را قرار می دهیم، با ما همراه باشید.

بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران کیست و الان کجاست

بیوگرافی بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران کیست + عکس جدید اینستاگرام

حامد کلاه‌داری بازیگر و کارگردان متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تهران است. او با بازی در سریال های تلویزیونی مانند سریال پس از باران در نقش مسعود برادر مرضیه و فیلم شاخ گاو به مخاطبان معرفی شد.

بیشترین شهرت حامد کلاهداری با نقش برادر مرضیه در سریال پس از باران رقم خورد . او نقش مسعود پسر خانواده مهرپرور و برادر مرضیه را می کند. پسری تنبل و در نخوان که علاقه ای به درس ندارد و دوست دارد فیلم بسازد. در نهایت برای پیگیری کشته شدن پدر و مادرش با خواهرش مرضیه راهی شمال میشود تا افرادی که در دفتر خاطرات مادرش ستاره نوشته را پیدا کنند مسعود پسری شوخ طبع است که حضورش در سریال پس از باران به جذابیت این مجموعه اضافه کرده است.

بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران

بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران است. او متولد ۱۳۶۱ در شهر تهران است. دو فیلم کارگردانی کرده و در حال حاضر بیشتر در عرصه فیلمسازی و کارگردانی فعالیت دارد.

بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

سوابق

حامد کلاهداری (زاده ۱۳۶۱) کارگردان و بازیگر جوان سینماست. فعالیت سینما را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. این بازیگر در دوران دبیرستان رشته کارگردانی را انتخاب کرده و بعد از پایان دوره هنرستان وارد دانشگاه شد. اولین بازی کلاهداری در ۱۳ سالگی بود که در فیلم شاخ گاو هرچند به صورت کوتاه ایفای نقش کرد.

کلاهداری درباره فعالیت های اخیر خود گفت: دو فیلمنامه دارم که یکی از آنها را خودم نوشتم و یکی هم , متعلق به فیلمنامه نویس دیگری است که برای تولید به دنبال سرمایه هستم و به احتمال فراوان, برای دریافت پروانه ساخت هم اقدام خواهیم کرد و در حال حاضر هم فیلم «شاباش» را آماده اکران دارم.

کلاه‌داری در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم خود شکلات داغ را ساخت که یکی از فیلم های پر فروش سینما شد. او در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم دیگری تحت عنوان پایان نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات سال ۸۸ را به نمایش گذاشت. کلاهداری در سال ۱۳۹۰ اولین فیلم طنز خود را با نام فرار از کمپ ساخت

بیوگرافی بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران کیست + عکس جدید اینستاگرام

عکس جدید مسعود برادر مرضیه در پس از باران

عکس جدید مسعود در پس از باران حامد کلاه داری با بازی در نقش مسعود برادر مرضیه به اوج شهرت خود رسید . او با بازی درخشان و توانمند خود به اوج شهرت در سریال پس از باران برسد.

پس از باران مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی است که در ۳۷ قسمت در سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ سیما پخش شد.

پس از باران داستان دکتر صادق مهرپرور و همسرش ستاره سالاری است که وقتی عازم شمال ایران می‌شوند در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و فرزندانشان مرضیه و مسعود از آنجایی که به این مرگ مشکوک هستند جهت بررسی بیش‌تر به شمال سفر می‌کنند، هرچه از سفرشان در شمال می‌گذرد آن‌ها از راز خانوادگی‌شان اطلاعات بیش‌تری به‌دست می‌آورند.

بازیگر نقش مسعود در سریال پس از باران کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

فیلم ها و سریال

یکی از آثاری که حامد کلاهداری در آن بازی کرد و باعث معروف شدن او شد سریال پس از باران بود که در سال ۱۳۷۹ ساخته شد و جزء سریال های پربیننده تلویزیون بود.

برادر مرضیه در سریال پس از باران الان کجاست

او نقش مسعود پسر خانواده مهرپرور و برادر مرضیه را می کند. پسری تنبل و در نخوان که علاقه ای به درس ندارد و دوست دارد فیلم بسازد. در نهایت برای پیگیری کشته شدن پدر و مادرش با خواهرش مرضیه راهی شمال میشود تا افرادی که در دفتر خاطرات مادرش ستاره نوشته را پیدا کنند مسعود پسری شوخ طبع است که حضورش در سریال پس از باران به جذابیت این مجموعه اضافه کرده است.

نظرات