بیوگرافی بیژن دانشمند بازیگر و کارگردان و همسرش +‌زندگی شخصی و عکس

0

بیوگرافی بیژن دانشمند بازیگر و کارگردان و همسرش +‌زندگی شخصی و عکس

بیوگرافی بیژن دانشمند (جزئیات زندگی شخصی + تصاویر) : بیژن دانشمند بازیگر و کارگردان است. او متولد ۲۵ مرداد ۱۳۳۷ در تهران بوده و اصالتاً ایرانی تبار می باشد. بیژن دانشمند علاوه بر بازیگری و کارگردانی، تهیه کننده سینما و تلویزیون و نقاش نیز می باشد. او هم اکنون ساکن لندن است و سالهاست از ایران مهاجرت کرده است. در ادامه بیوگرافی بیژن دانشمند کیست همراه با عکس و اینستاگرام و سوابق خانوادگی وی را از مجله حرف تازه می خوانید.

بیژن دانشمند یکی از بازیگران و تهیه‌کنندگان ایرانی است که در آثار مختلفی از جمله زیر سایه، زنان بدون مردان و بیست انگشت حضور داشته است. بعد از مهاجرت از ایران، دانشمند در حرفه تهیه‌کنندگی سینما و نقاشی نیز فعالیت می‌کند. او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی مانند “منطقه سبز” و “یک مشت دروغ” نقش داشته است.

بیژن دانشمند، بازیگر و کارگردان ایرانی در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۳۷ در تهران متولد شد. او اصالتاً ایرانی است و در خانواده‌ای ایرانی به دنیا آمد. علاوه‌بر بازیگری و کارگردانی، بیژن دانشمند به عنوان یک تهیه‌کننده سینما و تلویزیون نیز فعالیت می‌کند. همچنین او در زمینه نقاشی نیز دستی بر هنر دارد.

در ادامه به جزئیات بیشتری از بیوگرافی بیژن دانشمند بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم پرداخت. برای مطالعه این جزئیات همراه ما باشید.

بیوگرافی بیژن دانشمند بازیگر و کارگردان و همسر و فرزندانش +‌زندگی شخصی و عکس

بیوگرافی بیژن دانشمند

بیژن دانشمند بازیگر و کارگردان متولد ۲۵ مرداد ۱۳۳۷ در تهران است او اصالتا ایرانی بوده و در خانواده ای ایرانی به دنیا آمده است.علاوه‌بر بازیگری و کارگردانی، بیژن دانشمند به عنوان یک تهیه‌کننده سینما و تلویزیون نیز فعالیت می‌کند. همچنین او در زمینه نقاشی نیز دستی بر هنر دارد.

سوابق

بیژن دانشمند (Bijan Daneshmand) یکی از بازیگران و تهیه کنندگان ایرانی است که در آثاری چون فیلم زیر سایه به عنوان بازیگر حضور داشته است. او بعد از مهاجرت از ایران، در حرفه تهیه کنندگی سینما و نقاشی مشغول به کار است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به زنان بدون مردان و بیست انگشت، منطقه سبز، یک مشت دروغ برنده اشاره کرد.

بیژن دانشمند کیست

وی درسال ۲۰۲۱ پروژه بهرامی‌ها را ساخت، او این پروژه را به عنوان یک آزمایش آغاز کرد تا ببیند آیا می‌توان با استفاده از قالب صفحه تقسیم شده موجود در اسکایپ ، زوم و سایر ارائه دهندگان شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان ، داستانی متفاوت را بیان کرد. سریال اینترنتی بهرامی‌ها به طور کامل در اسکایپ فیلمبرداری/ضبط شده است و بازیگران هرکدام از طریق چت تصویری ایفای نقش می‌کنند، به استثنای صحنه آغازین قسمت ۱ و صحنه پایانی آخرین قسمت ، شماره ۸ ، که با استفاده از گوشی iPhone ضبط شده است.

او درباره این اثر می‌گوید: «من داستان را در دسترس داشتم ، اما به دنبال راهی برای بیان آن بودم. من تئاتر ، فیلم یا در قالب یک مجموعه تلویزیونی را در نظر داشتم. این پروژه در حال حاضر به عنوان یک مجموعه وب از ۸ قسمت ۳۰ دقیقه ای به زبان فارسی با زیرنویس انگلیسی ساخته و پرداخته شده است، که توسط وب‌سایت YouTube بصورت آنلاین و رایگان در دسترس عموم مردم جهان قرار گرفته است. خوشحالیم که استقبال خوبی از سوی تماشاگران و منتقدان شده است.»

همسر و فرزندان بیژن دانشمند

بیوگرافی و همسر و فرزندان بیژن دانشمند

از ازدواج و همسر و فرزندان آقای دانشمند تاکنون خبری منتشر نشده است. با جست‌وجو در دنیای وب متوجه این موضوع می‌شوید که اطلاعاتی درباره ازدواج، همسر و فرزندان آقای دانشمند در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد او متاهل است.

نقاشی

آقای دانشمند در کنار فعالیت های سینمایی سال هاست بطور حرفه ای نقاشی کار می کند. آثار او در گالری های متعددی از جمله ایران، انگلستان و چین به نمایش درآمده اند.
وی سال ۱۳۳۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثارش می‌توان به بازیگری در فیلم زیر سایه اشاره کرد.

بیژن دانشمند در چند شنبه با سینا کیست

دانشمند در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم وی در این سال، بازیگری در فیلم زیر سایه به کارگردانی بابک انوری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بیژن دانشمند بازی در فیلم زیر سایه بوده است. دانشمند کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ در ۵۸ سالگی در فیلم زیر سایه نقش مهمی بازی کرده است. او توانست با بازی در فیلم زیر سایه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نرگس رشیدی، آوین منشادی، بابی نادری و Ray Haratian بر تجارب او افزود.

عکس های بیژن دانشمند

بیوگرافی بیژن دانشمند کیست

نظرات