بازیگر نقش شهاب در سریال جوانی کیست +‌بیوگرافی و عکس جدید

0

علیرضا انوش فر بازیگر نقش شهاب الدین در سریال جوانی می باشد که در ادامه بیوگرافی اش را قرار می دهیم، با ما همراه باشید.

بازیگر نقش شهاب در سریال جوانی کیست و الان کجاست

بیوگرافی علیرضا انوش فر بازیگر نقش شهاب الدین در سریال جوانی

علیرضا انوش فر بازیگر متولد دهه ۵۰ در تهران است. او با بازی در سریال سریال جوانی در نقش شهاب الدین به شهرت رسید. فیلم سینمایی «سهراب»، «چند روز بعد» و «قطعه ناتمام» از دیگر آثارش محسوب میشود.

بیوگرافی علیرضا انوش فر بازیگر نقش شهاب الدین در سریال جوانی

سوابق

علیرضا انوش فر بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و با بازی در سریال جوانی به اوج شهرت رسید وی تاکنون در آثاری چون فیلم «سهراب»، «چند روز بعد» و «قطعه ناتمام» بازی کرده است.

بازیگر نقش شهاب الدین در سریال جوانی کیست

بازیگر نقش شهاب الدین در سریال جوانی کیست

علیرضا انوش فر بازیگر نقش شهاب الدین در سریال جوانی است. او متولد دهه ۵۰ در تهران است. آقای انوشفر به جز بازیگری در زمینه گرافیک و طراحی نیز فعالیت دارد.

عکس جدید شهاب در سریال جوانی

سوابق

علیرضا انوش فر بازیگر سینما و تلویزیون، فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ و با بازی در فیلم سینمایی «روزی که هوا ایستاد» به کارگردانی «نادر ابراهیمی» آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۹ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «قطعه ناتمام» مشغول به کار شد.
آقای انوش فر در سال ۱۳۸۰، در سریال جوانی نقش آفرینی کرد. این سریال، به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی احمد بهبهانی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای پخش شد.

اسم واقعی شهاب الدین در سریال جوانی

بازی در فیلم سینمایی «چند روز بعد» در نقش رضا از دیگر آثار این هنرمند کشورمان محسوب میشود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علیرضا انوش‌فر بازی در فیلم چند روز بعد بوده که در کنار بازیگرانی نظیر نیکی کریمی، نیلوفر خوش‌خلق، احسان امانی و بهزاد دورانی تجارب خوبی را کسب کرد.

علیرضا انوش‌فر علاوه‌بر فیلم چند روز بعد، سال ۱۳۷۸ در فیلم سهراب نیز بازی کرده است. او اینروزها کمتر در عرصه بازیگری فعالیت دارد و گویل از بازیگری کناره گیری کرده است.

نظرات