پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

0

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین پخش زنده بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ بدون سانسور و رایگان با لینک مستقیم در زیر ببینید این بازی ساعت ۲۱:۰۰ در چارچوب بازی های جام ملت های آسیا ۲۳ در ورزشگاه خلیفه برگزار میشود. لینک مستقیم تماشای آنلاین بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز ۲۹ دی ۱۴۰۲ در دوحه قطر برای علاقه مندان به فوتبال را در این صفحه قرار دادیم . با ما همراه باشید.

پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

لینک مستقیم پخش زنده و تماشای انلاین بازی ایران و هنگ کنگ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲

بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ از سری مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ امروز جمعه (۲۹ دی ۱۴۰۲) راس ساعت ۲۱ در ورزشگاه خلیفه برزگرار میشود این بازی از شبکه های پخش زنده تلویزیون و شبکه های اینترنتی پخش میشود. اگر دسترسی به تماشای این مسابقه فوتبال ندارید می توانید در شبکه های زیر به صورت آنلاین تماشا کنید

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف هنگ کنگ می رود. این بازی قرار است از ساعت ۲۱ به وقت ایران برگزار می شود

شبکه های پخش زنده فوتبال ایران و هنگ کنگ جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ بازی ایران – هنگ کنگ را با کیفیت عالی تماشا کنید

۳ https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و aparatsport و آپارات اسپرت و شبکه ورزش می توانید این مسابقه فوتبال را تماشا کنید.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز ـ ۲۹ دی ماه ـ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

خلاصه

دیدار ایران – هنگ‌کنگ امروز ساعت ۱۵ برگزار میشود. در ترکیب فعلی تیم ملی ایران علاوه بر آزمون، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی و رامین رضائیان هم سابقه گلزنی برابر هنگ کنگ را دارند. بهترین پیروزی ایران برابر این تیم هم به آخرین مصاف دو تیم بر می‌گردد که در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر صفر ملی‌پوشان کشورمان بازیکنان هنگ کنگ را بدرقه کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در دوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه جمعه ۲۹ دی در حالی رو در روی تیم ملی هنگ کنگ قرار خواهد گرفت که با پیروزی در این بازی می‌تواند صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را قطعی کند.

ایران در بازی اول خود به مصاف تیم فلسطین رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر یک این تیم را شکست دهد و هنگ کنگ هم در اولین بازی خود با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را به تیم امارات واگذار کرد.

تیم‌های ملی ایران و هنگ کنگ تاکنون ۷ بار به مصاف هم رفته‌اند که در هر ۷ دیدار ایران پیروز از زمین خارج شده است و هنگ کنگ تاکنون حتی یک نتیجه تساوی هم برابر تیم ملی فوتبال کشورمان نداشته است.

نظرات