بیوگرافی مکرم دبوب سرمربی فلسطین +زندگی شخصی و سوابق و عکس

0

بیوگرافی مکرم دبوب سرمربی فلسطین +زندگی شخصی و سوابق و عکس

مکرم دبوب یا مکرم دابوب مربی فوتبال و دروازه بان سابق تونسی متولد ۲۳ دسامبر ۱۹۷۲ در تونس می باشد که در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین فعالیت می کند. مکرم دابوب در حال حاضر ۵۱ سال سن دارد و سابقه بازی در تیم های اسپورانس اسپورتیو د تونس و تیم ملی تونس در پست دروازه بان را در کارنامه خود دارد. ادامه بیوگرافی مکرم دبوب سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین با عکس های جدید شخصی و ورزشی و حواشی اخیر زندگی ورزشی و زندگینامه اش را از مجله حرف تازه می خوانید

مکرم دبوب سرمربی فلسطین کیست و اهل کجاست بیوگرافی مکرم دبوب

بیوگرافی مکرم دبوب

مکرم دبوب در ۲۳ دسامبر ۱۹۷۲ در تونس به دنیا آمده است. او هم اکنون ۵۱ ساله است و از سال ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی تیم ملی فلسطین مشغول فعالیت است. وی در دوران بازیکنی در پست دروازه بان در فوتبال تونس فعالیت کرده است. مکرم دابوب در سال ۲۰۰۹ از فوتبال خداحافظی کرد و وارد مربیگری شد.

مکرم دبوب اهل کجاست

مکرم دبوب کیست بیوگرافی و سوابق

مکرم دبوب، مربی فوتبال ، اهل تونس است. او یکی از ورزرشکاران و فوتبالیست های تونسی است که در پست دروازه بان برای تیم های ملی و اسپورانس اسپورتیو د تونس بازی کرده است.

بیوگرافی مکرم دبوب سرمربی فلسطین +زندگی شخصی و سوابق و عکس

سوابق

مکرم دبوب (Makram Daboub)، مربی فوتبال و بازیکن سابق تونسی است. او سرمربی فعلی تیم ملی فلسطین است. او به عنوان مربی دروازه بان برای تیم المپیک کار می کرد. دابوب بر تیم محلی که جام بانگباندو ۲۰۲۰ در بنگلادش را برنده شد، نظارت کرد.

او قبل مربیگری فلسطین در آوریل ۲۰۲۱، مربی دروازه بانی بود.

وی در طول دوران حرفه‌ای باشگاهی‌اش، مدتی را در اسپورانس اسپورتیو د تونس در دوران فوتبالش گذراند. او در سال ۲۰۰۹ از بازی بازنشسته شد.

عکس های مکرم دبوب

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین کیست

مکرم دبوب، سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین، در خصوص تقابل با ایران صحبت کرد و گفت: به نظرم بازی سختی را مقابل ایران داریم. همه بازی‌ها در این رقابت‌ها مهم است و ما در اینجا هستیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

سوابق مکرم دبوب

سرمربی فلسطین درباره شانس‌های قهرمانی این رقابت‌ها بیان داشت: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا به شمار می‌آید و بازیکنان با توانایی بالا دارد، ولی به نظرم ژاپن و کره جنوبی دو شانس اصلی قهرمانی در این تورنمت به شمار می‌آیند. در بازی فردا مقابل ایران می‌تواند هر اتفاقی بیفتد، چون ما در بازی‌های دوستانه اخیرمان مقابل استرالیا و عربستان نتایج خوبی گرفتیم. در این رقابت‌ها همه بازی‌ها مهم است و هدف ما این است که با کسب امتیاز مناسب در بازی فردا مسیر خود را برای صعود از مرحله گروهی هموار کنیم و ملتمان را در این شرایط سخت جنگی خوشحال کنیم.

نظرات